Vilket terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

71
22
09an:
Har som vanligt ordentligt med beslutsångest så jag slänger ut frågan här. Det är alltid skönt att få andra att ta beslut åt en:)

60 djupt x 60 brett x 80 högt eller 40 djupt x 75 brett x 80 högt till en fullvuxen gargoyle gecko?

76
70
Spikedreptiles:
09an skrev:
Har som vanligt ordentligt med beslutsångest så jag slänger ut frågan här. Det är alltid skönt att få andra att ta beslut åt en:)

60 djupt x 60 brett x 80 högt eller 40 djupt x 75 brett x 80 högt till en fullvuxen gargoyle gecko?

Hade gått med 60x60x80, det djupare terrariet kommer få ödlan att kunna känna sig mer trygg (förutsatt att det är inrett ordentligt) men får man fråga? Om du har plats för 75 brett och 60 djupt, varför inte köra 75x60x80?

Mvh Jonatan 

71
22
09an:
Spikedreptiles skrev:

Hade gått med 60x60x80, det djupare terrariet kommer få ödlan att kunna känna sig mer trygg (förutsatt att det är inrett ordentligt) men får man fråga? Om du har plats för 75 brett och 60 djupt, varför inte köra 75x60x80?

Mvh Jonatan 


Det kanske blev lite missvisande att lägga den här tråden under Terrariebygge. Jag ska köpa ett terrarium från en butik och då var det de två alternativen som jag kom fram till. Jag lutade själv åt det med mer djup så det blir nog det!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild