Någon som kan berätta vad för morph jag har på min majs orm?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Borgstromrobin:
Som titeln säger så har jag fått en orm (utan papper dessvärre) så jag kan inte säga vad det är för morph på den ????

5611
4295
Tropfrog:
Det är en invisibilis :)

Mvh
Magnus 

4
0
Borgstromrobin:
Tänkte om jag skickar bild i medelande 

5611
4295
Tropfrog:
Det är generellt svårt att bestämma morph på en orm utifrån en bild.

Det är sannolikt ingen här som kan svara ja på din fråga utan att ha sett en bild. Eftersom din tanke är att skicka bilden efter att någon svarat ja så utgår jag helt enkelt ifrån att du inte får något svar.

Lägg in en bild i forumet istället så kanske det är någon som vågar ge en gissning om vilka dominanta anlag som finns i den. Vilka het anlag som finns är omöjliga att veta utan dokumentation kring ormens förfäder.

Jag anser att morph bara är intressant att veta om man skall avla på dem. En orm som har okänt ursprung bör man inte avla på. 

Mvh
Magnus 

4
0
Borgstromrobin:

4
0
Borgstromrobin:
Tropfrog skrev:
Det är generellt svårt att bestämma morph på en orm utifrån en bild.

Det är sannolikt ingen här som kan svara ja på din fråga utan att ha sett en bild. Eftersom din tanke är att skicka bilden efter att någon svarat ja så utgår jag helt enkelt ifrån att du inte får något svar.

Lägg in en bild i forumet istället så kanske det är någon som vågar ge en gissning om vilka dominanta anlag som finns i den. Vilka het anlag som finns är omöjliga att veta utan dokumentation kring ormens förfäder.

Jag anser att morph bara är intressant att veta om man skall avla på dem. En orm som har okänt ursprung bör man inte avla på. 

Mvh
Magnus 

Tack för svar, uppskattas verkligen.
Jag har lagt in två bilder nu.

Mvh robin
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild