Costa Rica-burken!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 15

Medlem i GHF
3130
1734
EmanuelKarl:
fluffis skrev:

Wow!

Ihärdigt jobbat! Ser redan snyggt ut och kommer bli ännu bättre ju :)

Tack så mycket!

Medlem i GHF
3130
1734
EmanuelKarl:
Ibland kan det vara svårt att välja vilken pilgiftsgroda man kan skaffa, men förhoppningsvis kan min nya video vara till hjälp när det är dags att ta det beslutet. Den ger en översikt över de flesta nybörjarvänliga pilgiftsgrodorna i hobbyn och går igenom deras respektive för- och nackdelar och egenskaper som skiljer dem åt. 
youtu.be/uWNkqF25Fzs?si=UQN14yCZOdLKh7n8

Medlem i GHF
3130
1734
EmanuelKarl:

Nya vänner i grodrummet, två stycken Oophaga pumilio Punta Laurel.

Jag har också köpt 6 stycken nya terrarium som kommer inredas till tumnaglar (fyra av dem kommer att inredas inom kort, och två av dem får stå i källaren tills jag har plats för en hel hylla). De fyra nya burkarna kommer att bli uppgraderingar till dessa, mina Ranitomeya reticulata och min ena grupp Epipedobates anthonyi 'Rio Daule', och sen får vi se vad som händer med det fjärde. Givetvis kommer det en video om projektet när jag är klar.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2692
2508
anders:
Nog en av de snyggaste lokaliteterna hos O.pumilio, även om det finns ett gäng. Bra youtube-klipp för övrigt!

Medlem i GHF
3130
1734
EmanuelKarl:
anders skrev:
Nog en av de snyggaste lokaliteterna hos O.pumilio, även om det finns ett gäng. Bra youtube-klipp för övrigt!

Tack så mycket! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 15
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild