Solvalla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

8
6
George92:
Jag fick med mig en del spindlar och skorpioner hem, en del som jag bokade och därmed var det lyckat för mig men förväntade mig mer utställare och en större yta :P

Medlem i SHF
54
54
Fredde_C:
leedragon skrev:

vänta, blev du inte tillsagd att du inte får ta bilder i hamm? för det blev jag, flera gånger.

Kan bero på vad man tar kort på.. Motiven på mina bilder är på våra bord innan öppning och på ett gäng glada smålänningar..

Och smålänningar är vad jag vet varken CITES eller "redlisted" så spridning av dom bilderna kan inte skapa rabalder i tyska pressen (som jag misstänker att fotoförbudet handlar om.. ;) )

60
163
Pelle:
Rudeboy skrev:

Kan bero på vad man tar kort på.. Motiven på mina bilder är på våra bord innan öppning och på ett gäng glada smålänningar..

Och smålänningar är vad jag vet varken CITES eller "redlisted" så spridning av dom bilderna kan inte skapa rabalder i tyska pressen (som jag misstänker att fotoförbudet handlar om.. ;) )

Jag har inget CITES-dokument när jag är ute och reser och tror aldrig jag haft något heller, möjligen att det kan bli annat om jag reser utanför EU men det har inte varit aktuellt ännu. Dom där bilderna får du gärna maila över för dom har jag inte sett.

321
444
Daniel_S:
Kan bidra med en bild på mässans mest spännande och snyggaste bord ;)

Medlem i SHF
54
54
Fredde_C:
Daniel_S skrev:
Kan bidra med en bild på mässans mest spännande och snyggaste bord ;)

Helt klart hög klass på det bordet.

1244
472
leedragon:
Rudeboy skrev:

ah nej jag fotade djur, smålänningar finns det gott om hemma i sverige ;)

49
27
Fafner:
Jag tyckte mässan var helt ok, det var välorganiserat och mycket trevliga människor. Det som jag blev aningen förvånad över var att det enbart fanns 2st pacman grodor på mässan. En av dom fick följa med mig hem. Jag hade hoppats på en massa olika Cranwellis och Ornator, men jag kan inte få allt hela tiden :D

Utöver det så tycker jag att utsällarna var väldigt trevliga och hjälpsamma detsamma gäller för organisatörerna.  Det kanske inte var lika mycket djur till försäljning som förra gången det var mässa i solvalla men det fanns endå det mesta man kunde tänka sig att behöva.

Jag kom hem med.

1. Cranwelli
1st Exo terra 90x45x60 tror jag att det var
Ökensand
Grottor
en hel del olika blommor.
Värmematta och en massa olika lampor :D

Tack för denna mässan och vi ses nästa gång.

//

Fafner. 

128
13
reptilkungen65:
har ingen bilder
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild