ctenosaura melanosterna

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
1
Ida_000:
Hej! Jag hade en ctenosaura melanosterna (black-chested spiny-tailed igauna) för många år sen. Har sökt här på forumet men inte hittat något om arten. Det hade varit kul att (kanske) skaffa en igen någon gång i framtiden. Är det någon som vet om dom föds upp i fångenskap? Tänker att man kan hitta på de stora mässorna i Tyskland/Belgien. 
Mvh
Ida 

178
260
Akesson:
C. melanosterna är långt ifrån en vanligt förekommande art, även nere i Europa. För några år sedan kunde man se en annons eller två i Tyskland.
Nu förtiden ser man dom sällan till aldrig men största chansen är att hålla koll på Hamm och/eller Houten

5
1
Ida_000:
Tack för svar! Jag har ju förstått att dom är ovanliga. Kommer troligtvis inte skaffa en men det går ju att drömma. Men jag antar att man måste åka ner till Hamm/Houten mässorna då för att kolla om dom skulle dyka upp där? 

178
260
Akesson:
Ida_000 skrev:
Tack för svar! Jag har ju förstått att dom är ovanliga. Kommer troligtvis inte skaffa en men det går ju att drömma. Men jag antar att man måste åka ner till Hamm/Houten mässorna då för att kolla om dom skulle dyka upp där? 

Va dgäller Hamm så kan du kolla annonser på:
www.terraristik.com/tb/buy-and-sell/all-herp-ads/01/

5
1
Ida_000:
Akesson skrev:

Va dgäller Hamm så kan du kolla annonser på:
www.terraristik.com/tb/buy-and-sell/all-herp-ads/01/

Tack!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild