Vad fick ni med er hem idag?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

1244
472
leedragon:
EmanuelKarl skrev:
Kom tyvärr inte=(

Och nej. Bättre lycka nästa mässa!

hahahahaha tack tack.

379
399
Mr_B:

Fick med mig

1.0 Vipera ammodytes meridionalis 
och 1.1 Bothrops barnetti 

Tyckte mässan var helt ok med lagom rullians på folket så det var aldrig riktigt trångt som det kan va på mässor. Tummen upp! :) 

36
23
DeathAdder:
Fick med oss en rysk landsköldpadda och en krokodilskink, samt lite tillbehör och foder. :) 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Corallus hortulanus, en bok, frysfoder, mjölmask. Inget skojigare än så den här gången.
Stjäl en bild från Binks på ormen.

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Fick med mig lite litteratur (sålde en del också) samt lite foderinsekter. Blev lite sugen på ett par nya djur också men får fundera lite först.
Riktigt nöjd med mässan!

Medlem i DHF
263
355
McPede:

Tack för en riktigt trevlig mässa, SHF! Kul att se att det blev mycket folk och bra med utställare!

Jag fick med mig 1.1. kungspyton, super pastel och pastel. Sen var det tydligen någon som tyckte att mina gråsuggekulturer var för självplock, så de plockade med en kultur utan att betala....
Lågt som faen.

36
158
VikingSnakes:
Jag fick med mig en 1.0 Boa Constrictor (Crossbreeder Amarali/Suriname) efter att ena sonen övertalat mig, samt ett gäng frysta råttor och keramiska värmelampor. 

97
93
knotan:
Fick med mig ett par indiska sandboor, 3 kg mjölmask, massa bananflugor, samt lite litteratur. Lyckades med någon sekunds marginal undvika att få med mig en p-bot. Tackar mässarrangörerna för att de ropade ut en varning.
Hade med mig de flesta av de ormungar jag hade till försäljning hem igen, men så är det ju ibland.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Riktigt trevlig mässa. Men kom lyckligtvis inte hem med nånting, har inte platsen :)

97
93
knotan:
McPede skrev:
Sen var det tydligen någon som tyckte att mina gråsuggekulturer var för självplock, så de plockade med en kultur utan att betala....

Lågt som faen.

Känner ett visst ansvar för det då kulturerna stod på mitt bord. Tråkigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr. Har inte varit utsatt för några stölder tidigare på mässor. Handlar ju i det här fallet inte om några stora pengar, det är mest sättet att bete sig som man kan bli förbannad över.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild