Träffar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Nu är det Expo väst i borås den 1 aprill. Det verkar ju vara många anmälda redan nu. Och det gick ju inte snabbt när jag la ut tråden "träff i malmö" och inga han hänga på för inte så många var inne då och kollade. Så jag tänkte att den mässan ska vi vara ute i god tid (sisådär 2 månader i förväg) med planering av träff.

Expo väst 2017-4-1.
Plats: Reptilgrottan har redan bokat bord och jag har för mig att dom brukar ha stora bord och därmed även lätta att hitta så vi kör på deras bord.
Tid: Vid 12-tiden brukar det ju vara mest folk då på de flesta mässorna. Och därmed förmodligen även flest TDmänniskor. Så kanske 12:00 för att enkelt komma ihåg vilken tid det är. Skriv gärna typ kommer eller nåt i denna tråden om du tänkte komma på träffen.

Har ni bättre förslag på tid/plats för träffen så skriv det i denna tråden så kan det diskuteras.

2966
1648
Hoggaforfan:
EmanuelKarl skrev:
Nu är det Expo väst i borås den 1 aprill. Det verkar ju vara många anmälda redan nu. Och det gick ju inte snabbt när jag la ut tråden "träff i malmö" och inga han hänga på för inte så många var inne då och kollade. Så jag tänkte att den mässan ska vi vara ute i god tid (sisådär 2 månader i förväg) med planering av träff.

Expo väst 2017-4-1.
Plats: Reptilgrottan har redan bokat bord och jag har för mig att dom brukar ha stora bord och därmed även lätta att hitta så vi kör på deras bord.
Tid: Vid 12-tiden brukar det ju vara mest folk då på de flesta mässorna. Och därmed förmodligen även flest TDmänniskor. Så kanske 12:00 för att enkelt komma ihåg vilken tid det är. Skriv gärna typ kommer eller nåt i denna tråden om du tänkte komma på träffen.

Har ni bättre förslag på tid/plats för träffen så skriv det i denna tråden så kan det diskuteras.

Det är väl inget skämt nu? ;-)

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Hoggaforfan skrev:

Hoggaforfan skrev:

Nej det är det inte. Man får luras på första april men inte om första april.

just det kommer du på mässan och i så fall kommer du på träffen

2966
1648
Hoggaforfan:
EmanuelKarl skrev:

Nej det är det inte. Man får luras på första april men inte om första april.

just det kommer du på mässan och i så fall kommer du på träffen

Kunde inte låta bli :-)
Vet inte men ska försöka

120
62
neon:
Skulle vara trevligt jag kommer!

128
44
scienta:
Då jag åker i sällskap kan jag inte garantera vilken tid jag faktiskt anländer till mässan, men om jag är där i tid så kan jag absolut se till att försöka titta förbi!

1
0
Dempa76:
Låter kul kommer gärna och snackar en stund :)

Kan vara lite ensamt ibland när man är själv om detta intresse :)

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Dempa76 skrev:
Låter kul kommer gärna och snackar en stund :)

Kan vara lite ensamt ibland när man är själv om detta intresse :)

Haha håller med.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Kul att några visat intresse. Har ju pm:at er som kommer och har fått ett gäng svar såsom "kommer kanske" och fått svar från några som kommer men inte skrivit i tråden. Får helt enkelt se vilka som dyker upp=D

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Jag "ordnar" bara träffar på mässor jag ska på. Men ni andra får gärna i denna tråden skriva tid och plats till annan mässa också.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild