Träff i Malmö!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Hej. Nu är det många som ska till Malmö på lördag. Och i en annan tråd www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=2519 kom det upp förslaget att dom skulle anordna en träff i träffen.

Finns det intresse för en träff i årets Malmömässa? Att alla är på en speciel plats vid en speciel tid?

Här kan ni posta förslag på plats och tid som passar dom flesta.

/Emanuel

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Ormar & sånt brukar ha stora bord och vara lätta att hitta så det kanske är en bra plats, vad tycker ni? Jag vet inte vilken tid flest folk är där men jag satsar på att vara där typ när dom öppnar, men då ska jag skynda mig att leta bönsyrsor så dom inte tar slut över allt som dom nästan gjorde direkt i Kungälv=P.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Skriv vad ni har för tips!

184
132
C_corpse:
Blev det någon träff? 

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
C_corpse skrev:
Blev det någon träff? 

nej, tyvvär inte. Fanns för lite intresse och jag skickade inte pm till alla då jag insåg rätt snabbt att det var för många att skicka till

184
132
C_corpse:
EmanuelKarl skrev:

nej, tyvvär inte. Fanns för lite intresse och jag skickade inte pm till alla då jag insåg rätt snabbt att det var för många att skicka till

Ah okej. 

2966
1648
Hoggaforfan:
EmanuelKarl skrev:

Anders kan skicka mass-PM men hur systemet är utformat vet jag inte

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Hoggaforfan skrev:

Anders kan skicka mass-PM men hur systemet är utformat vet jag inte

Men jag är inte anders=P

2966
1648
Hoggaforfan:
EmanuelKarl skrev:

Men jag är inte anders=P

Skicka ett PM till honom och be snällt? ;-)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Tråkigt att det inte blev av. Man kan såklart skicka PM till alla medlemmar, men jag har hållit mig ifrån att göra alldeles för många utskick då jag inte vill att folk ska uppleva att de "spammas".

Det kanske annars är några funktioner som bör läggas till angående mässor. Skulle även gå att begränsa det till att enbart de som markerat att de kommer på mässan får PM/Notiserna.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild