Vad köpte ni på Expo Stockholm?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

32
2
Cobra_84:

Tack alla ni som köpte "specialfoder till insekter" och S.lateralis av mig! Hoppas ni är lika nöjda som alla andra som brukar köpa fodret av mig!

Hör av er när ni vill köpa mer! ;)

Tack alla ni andra också för en mycket trevlig mässa!

MvH//

Peter "Cobra" Ulfeldt

741
681
Binks:

markus: Om de stod bån där i blå kakmonster-keps så var de fan jag. Stod där och slet så min rygg höll på att lämna walkover.

Så har nån nått att gnälla på om mackorna så ses vi bakom mässhallen nästa år. :)

Cobra: Jag viste att de var något jag skulle köpa. Tänkte uubinnab att jag skulle fråga om de dära jävla fodret. Får brotta ner dig i Sala istället och stjäla en säck.

32
2
Cobra_84:

Binks: HAHAHAHAA!! Ja du ser! De e lätt att glömma! Men ingen fara på taket! Jag kan skicka en låda på posten! Frakten går på 30 spänn så de e ju ingen större ekonomisk förlust! ;)

45
6
jny72:

Cobra_84 : Jag köpte specialfodret och syrsorna äter av det, det gjorde de inte av hönsfodret. Köpte även lateralis och de slukas även av min ny inköpta vipergecko (hittade några små, som jag gav honom).

Kommer beställa mera foder, synd att det inte går att skicka lateralis:(

32
2
Cobra_84:

jny72: Ja sa ju att fodret är grymt! ;) 

Kan ev leverera personligen ner till Uppsala inom kort! Bara att höra av dig det! :)

60
5
Xardas:

Jag handlade inget. tror fan inte jag hade hunnit ändå! man träffar alltid så många polare som man inte ser så ofta så hela mässan blir mest en massa roligt skitsnack :) Föredraget var kanon och utgången efter detsamma.. kom hem med en rejäl fylla om inte annat ^^

741
681
Binks:

Cobra: Jag kom ju gående utanför efter mässan och såg dig (Jag hade blå keps) och tänkte

-Va faaan känner jag igen den dära kisen ifrån?

Kom på de på hemvägen sen.

1
0
guardian:

En Leopardgecko hane o tre långsvansödlor o massa foderdjur.

Tyckte mässan va helt okey när det gäller utbudet.

733
297
markusbabs:

Var det bara jag som kände igen en hel drös med folk från denna hemsida?

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

kände igen runt 6-7 pers kanske 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild