Vad köpte ni på Expo Stockholm?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

AjPaj jag gav bort massa snäckor och det var väl det enda slemmiga där vad jag såg :P 

Jag kom hem med lite lampor, 1 compact top, Led armaratur, B. dubia och lite insektsfoder 

366
157
Linus:

Aajje: var hittade du imperatorn? :o

jag tyckte det var sjukt mycket Boa constrictor constrictor, men jag såg inte en enda imperator!

68
67
aajje:

linkmeister: ormar & sånt hade 2 stycken! jobbade så hade tur att kunna kika runt innan alla människor kom, och det verkar som om det var dom enda BCI som fanns på mässan tyvärr :/ 

126
64
Mikachu:

Inte så chokerande kanske.. Men jag köpte tre sub adulta Crested geckos, Correlophus Ciliatus :) En röd bicolour troligen hona, en lavendel full pinstripe och en mörk harlequin med ev tricolour anlag(kan färga ut som halloween) :) 

Bilder kommer inom kort, måste bara få namn på dom.. Samt de 6 andra som jag fick upp från Skåne förra veckan :p En super dalmatin hona, en harlequin patrial pinstripe hona, en gul brindle hane, en halloween(?) harlequin och två ungar till de båda harleysarna :3

29
23
Kimmy:

sådär ja! nu kom mina spindlar hem! :)

Fick även en liten B.vagans sling på köpet!

741
681
Binks:

Jag drog bara in dollars jag.

Köpte bara en Ficus, B. dubia och ett nr av Snoken med en lång artikel om C. hortulanus.

Tittade även efter en Yemenkameleont men de var slut överallt då jag jobbade de 2 mest hektiska timmarna av mässan med att skära och göra mackor.

Iofs tur de, då jag nog hade blivit strypt med en sladlös telefon om jag kommit hem med nå mer djur.

2
0
CamillaGrepe:

1.1 Thamnophis sirtalis sirtalis

268
19
Iguania:

Pred: Kul att du också köpte en halsbandsleguan. Tror inte du kommer att ångra dig. Den jag köpte blir min andra jag har haft. Roligaste ödlan jag vet, då om är så aktiva och har sådana personligheter. Den jag fick hem är överallt i terrariet och sitter sällan still i mer än 5 sekunder, han har dessutom gett sig f*n på att klättra i nättaket :D. Vilken färg har din hona? Vissa honor kan ju vara lika blåa som hanarna medan andra inte är blåa överhuvudtaget...

59
8
glamwarrior:

0.0.2 boa cc

0.0.2 boa ci

1.0 candoia palulsoni

733
297
markusbabs:

Binks, tror jag såg dig skära mackor :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild