Mässorna 2-3juli -16

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

37
12
Rabalder:
Va i Lidköping. Första mässan för mig o sambon nånsin. Kom hem me ett exoterra 45x45x45 där ja hoppas få in en kejsarskorpa, när jag får tag på nån ^^
Åkte mest dit för att se va som erbjuds på dessa mässor, o försöka tvinga på sambon ett nytt intresse för reptiler.
Jag va nöjd me mässan överlag, kanske lite mkt folk för den ytan då de va väldigt svårt att komma fram o titta på allt.

741
681
Binks:
kent skrev:
jag måste ha missat något

men dom som va 2-3 juli va jag på ;)

Lidköping  2 juli va toppen med massvis av folk...perfekt genomfört

Stockholm 3 juli va dödt knappt 500 gäster

tror vi har sett effekt av for månge mässor i sverige nu.

Ja de var jag som var lat och inte kollade datum ordentligt.

500 besökare?
Vilken skandal-siffra?!
Den mässan måste ju gått minus.

Tycker det är dåligt med bilder.

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
JAg var på Sthlm reptile show. Tycker att lokalerna är kanon, och jätte skönt att man erbjuds köpa förköpsbiljett till deras mässa. Då slipper man trängas med andra för att få en chans att se alla djuren.
Önskar att det skulle vart lite fler utställare dock. Finns säkert fler förklaringar till att det inte fanns flera, bland annat att det var en annan mässa dagen innan, samt att detta är mitt i mångas semester.

Jag ser inge fel med att det är flera mässor per år, men det är kanske lite synd om det är så att de råkar hamna på samma helg. Många större utställare tvingas då att välja en utav mässorna då bara...

Tycker att utbudet på spindlar var bra på denna mässa, samt kompletta paket med spindel och terrarium. Blev ritkigt sugen att köpa med mej något av dem hem, men får inte för sambon hemma, så fick avstå. ;P
Jag köpte med mej foderinsekter hem. 
Utbudet på reptiler var inte riktigt så stor som man önskat kanske, men det beror väll på anlednigarna jag nämde ovan....
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild