Malmömässan - något spännande till mitt terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Linnea skrev:
Jag undrar vilken del av mitt inlägg som får mig att verka pantad? xD Om så inte är fallet, fundera lite på hur du skriver i trådar. It's kinda not nice to be nice sometimes.
Nej, daggecko-hanar ligger på 30 som max. Honor något mindre, och i detta fall är det en hona. Valde bort tokay då hanarna kan bli över 30 cm och är mycket svåra att gissa kön på med yngre(som oftast säljs på mässor). Sen är det inte katastrof att byta upp sig terrariemässigt om ma skulle få ett sällsynt muterat exemplar, som detta inte verkar vara :)

Denna tråd var främst för att jag inte känner till reptilutbudet och ville träffa folk på mässan, inte för att jag är clueless. 

Jag tycker inte att du verkar pantad. Jag bara berettar vad jag har läst/sett på film m.m. Detta med daggeckos på 35 cm kommer jag inte riktigt ihåg källan till (men har för mig att det var något videoklipp), men det var kanske en dålig källa.
PS: Kan även vara så att jag har bladat ihop p.grandis med någon annan art (ang. längd alltså).
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild