Urvattning av svenska mässor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

2966
1648
Hoggaforfan:
Jag tycker det är ganska kul med utställare som inte är typiska och vågar testa. En del kanske bättre än andra såklart.
Med lite tur upptäcks något som ingen i terrarium-världen tänkt på innan. Jag hade mycket väl kunnat tänka mig en färghandlare, byggvaruhus eller elhandlare på en mässa som pluggat på lite om terrariedjur och har med sig lösningar som de flesta av oss kanske inte tänkt ut eller ens vetat att det fanns. 

Jag fann tex det väldigt konstigt att det inte fanns växter på de 2-3 första mässorna jag var på, att det är reptilmässa gör inte att andra utställare inte behövs utan mer vad fokus ska ligga på. Det kan bli för smalt spektrum med. Det gäller att hitta en balans.

Men sen vore det ju trist om det blir för mycket sånt så det ser ut som en vanlig marknad med 3st bord för terrariedjur såklart. :-)

Bara en tanke :-)

1275
1725
Falk:

Klart att det är bra att det är mässor men varje mässa är i princip likadan som den andra.

Nu gnäller jag inte över utställarna som har bord på varje mässa för det är ju självklart men jag är lite inne på samma spår som hogga om arrangörerna kunde dra in lite nytänkande.

Vissa föreningar ordnar ju föredrag och det är ju kanon.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild