Ny reptilmässa i Stockholm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

15
19
Scolopendra:
Tja!

Jag tog en hel del bilder, tyvärr med mobilkamera. Men jag laddar väl upp dom här. Hoppas det fungerar! De är tagna både innan öppning och efter öppning:)
(Btw, över 700 besökare kom totalt hörde jag. Riktigt kul!)

15
19
Scolopendra:
Mer:

15
19
Scolopendra:
Mer:

15
19
Scolopendra:
Nu blev det väldigt mycket bilder på en gång. Jag tar resten sen imorgon:)

182
87
Mrjansson92:
Roligt med bilder från mässan =) blev ett besök på den trotts att man innan upplands-väsby sa att det inte skulle bli fler mässor för oss i år ;) men är riktigt kul med en ny mässa, hoppas det blir en nästa år igen med ännu bättre resultat =D

Det jag fick med mig hem från mässan va en Dvärgkungsboa (Boa Constrictor Imperator) Hona, född i somras =)
Blev även en väldans massa fodermöss och även lite foderinsekter =)
Här är en bild på boan, Barbro fick hon heta =)

Tack för en bra mässa! =D

230
185
Humi:
Jag tyckte att lokalen var för liten med tanke på hur mycket folk det var. Var svårt att ta sig fram när du hade köpt någonting. 
Att inte lägga upp en adress direkt på sidan är riktigt dåligt måste jag säga. Att ha en knapp "Visa Karta" fungerar inte för alla. 

Parkeringen var grymt bra, många platser och inte så farligt långt att gå. 
Entrén gick fort då det fanns 2 köer att välja mellan. 

Utbudet var kanon för folk som gillar geckos och insekter, ingenting arrangörerna kan påverka dock. 

Överlag så finns det potential, nästa år blir troligtvis bättre! :)

55
24
Mona:

Jag tycker det var en bra mässa och skulle besöka den igen. En bra blandning på djur och tillbehör. Lokalen var lite kall vid vissa tillfällen då det fanns flera utgångar. Annars var den bra. Mycket parkeringar och bra skött vi insläpp. 

Tack för en toppenmässa !

66
9
Panosz:
För min del blev det bara foder och lite tillbehör, men Jag va jätte nöjd med mässan och kommer besöka den igen :)

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Hej,

Jag har en lite fundering, hur blir man medlem i Komodo RF och vad kostar ett medlemskap i föreningen?

Med vänlig hälsning, Björn

25
22
MikeM:
Bra mässa, har inget att klaga på!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild