Leguan, snäll, 14 år vill ha ett nytt hem.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

4
0
sigge:

Hej alla reptilvänner.

Jag har en jättefin och snäll leguan som har bott hos oss sen han var riktigt liten, och nu är han 14 år.

Han behöver nu ett nytt hem eftersom vi ska flytta och har ingen möjlighet att ta med honom.

Flyttar om 2 veckor och då behöver han också flytta.

Alla tillbehör som han har följer med, såsom inredning och värmeslinga, belysning.

Hör av dig snarast om du kan ta hand om honom eller vet någon som kan.

Ska försöka skicka en bild senare.

Mvh Eva Koggdal

Bor i Växjö

Tel. 0470-62030

mobil. 0738096662

205
26
Strunten:

köp och sälj tack

269
60
Jonas:

äh ingen ide att vara så petig nu antagligen har snubben kris och måste hitta ett bra hem på kort tid låt han använda forumet också.

vissa enskilda fall behöver detta annars blire ju avlidning eller att den hamnar i ett felaktigt hem.

1253
476
leedragon:

kontakta ett zoo? de kan ge nog dem bästa möjligheter

733
297
markusbabs:

Jag tror inte att många zoo butiker har ett 4 km terrarium till överst :). 

309
240
Gogs:

Hade det varit närmare så hade jag gärna gett han ett hem... Men jag bor typ mitt emellan Eskilstuna/Västerås/Örebro så det är lite väl långt till Växjö tyvärr =/

4
0
sigge:

Har varit i kontakt med alla terrrarium i södra Sverige men ingen kan ta emot honom. Även Skansen och Kålmården.

Gogs, om du är intresserad så är det inte så långt. Du behöver inte betala något för honom. Det enda är att du ska ge honom ett bra hem.

223
6
Susanne:

Såg bilder på ett annat forum. Den är jättefin!!! Kunde jag skulle jag ta den direkt men huset är redan fullt. Hoppas innerligt att du hittar ett bra hem åt den.

Tycker det är toppen att du lägger ned så mycket jobb på att ordna för den. Du är en sann djurvän! :) 

4
0
sigge:

Ja det är verkligen inte roligt att behöva avliva en 14-årig vän

1253
476
leedragon:

jag sa inget om zoobutik, snackar om  skansken kålmorden och shit

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild