WSHH Expo Lidköping 2015

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

182
87
Mrjansson92:
Robban3030 skrev:
Jag hoppas att det finns några Landsköldpaddor, typ leopardsköldpadda - sporrsköldpadda - stjärnsköldpadda 

får hålla tummarna för din skull då =) jag är också lite intresserad av en landsköldpadda, min sambo gillar också sånna så lär bli nån längre fram tror jag =)

60
163
Pelle:
Jag hoppas verkligen att det finns kaffe annars kommer jag aldrig orka stå där hela dagen och sälja. 

4
6
WSHH:
Pelle skrev:
Jag hoppas verkligen att det finns kaffe annars kommer jag aldrig orka stå där hela dagen och sälja. 

Kaffe och frulle till säljarna precis som vanligt förstås :D

3
2
Candykane:
Lite roliga KP morpher vill jag ha ;)

182
87
Mrjansson92:
Pelle skrev:

haha, kaffe lär finnas ;)  vad ska du sälja för kul? =)

182
87
Mrjansson92:
Candykane skrev:
Lite roliga KP morpher vill jag ha ;)

det lär du hitta tycker jag =) aldrig vart på nån mässa utan att ha sett massa olika =)

4
6
WSHH:
Imorgon är det dags! Lokalen är fullbokad och säljarlistan ser lovande ut :) 

15
5
thatreptiguy:
längtar!

1
0
yadira91:
någon i värmland som ska på mässan ja kan få åka med bor i åmotfors hör av er på mail eller 072518335

19
13
Robban3030:
Missade att ta visitkort från gänget som stog i det mindre rummet på övre plan. Dom sålde ormar o hade ett gäng leopardsköldpaddor. Någon som vet vilka dom var??
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild