Vad kom ni hem med från Malmö tropikmässa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

232
95
anamidnatt:
Ett par eldskinkar och några fler a.gigas millisar blev det :) och lite prylar och tillbehör.

239
197
Danpss:
En bönsyrsa och massa foder :)

25
51
Zophoba:
Har aldrig varit på reptilmäsan i Malmö tidigare. Enligt Min mening gav den mig mer än Stockholmsmässan som var i januari. Betydligt större utbud av djur, och även lite annorlunda sådana. Fantastiskt bra mässa. Kan starkt rekommenderas. Som vanligt blev det dyrare än det var tänkt. Massa foder, terrarium (som jag lyckades slå sönder när jag kom hem) massa tillbehör o bla bla bla, och en Poecilotheria Metallica Subadult :-)

9
14
Warsito:
Jag vill tacka för en en riktig bra mässa första gången jag va på mässan.

Jag hitta en hel del fick med mig en del käk, orm krok,tång,lampor,regnsystem,lås plant soil och det viktigaste en Bateater. =)

70
86
Realboas:
Får väl lägga ut ett par bilder på boa damerna jag tog med mig hem från Malmö mässan. Troya och Khali har gjort de övriga kungs boorna sällskap här i huset. Dom ser kanske inte så väldigt roliga ut just nu men kommer likna ormen på bild 3 innom ett år eller 2 :D

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild