Vad köpte ni på Norrköpingsmässan; BILDER

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Norrköping symposium är en riktig höjdare men jag ser det inte som en stor shoppingmässa, mycket lokalbefolkning kommer dit för att se på häftiga djur.
Jag tycker det är synd att inte fler intresserade upptäcker "hela arrangemanget" med föreläsningar och festligheter.

Med vänlig hälsning, Björn 

741
681
Binks:
De har ju placerat mässan helt fel Björn.
De skulle haft den mer mot mitten i landet, typ Stockholm eller Borlänge hade varit bäst. ;)

55
58
Daffy74:
Blev denna Bannablizzard för mig 

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Binks skrev:
De skulle haft den mer mot mitten i landet, typ Stockholm eller Borlänge hade varit bäst. ;)

Binks skrev:

Visst kan man tänka så men det finns ju ett par mässor i Sthlm, Norrköping är tradition med allt vad det innebär, jag kom fram till att detta var mitt 20:e Norrköping symposium.
Det kan kännas som att Sverige är alldeles för tätt på mässor men jag hoppas verkligen att Norrköping fortsätter att kämpa med detta.

Med vänlig hälsning, Björn

Ps. Det är inte så långt mellan Borlänge och Norrköping heller, jag har provat. Ds.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild