Vad köpte ni på Norrköpingsmässan; BILDER

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

235
155
Brokensynapse:
Blev att plocka upp en spindel jag bokade några veckor innan. Inte den bästa bilden men den får duga då jag inte ville störa den. 

95
43
JAReptiles:
fick hem massa frysfoder B.dubia, syrsor, zofobas, massa tillbehör, 0.1 Bcc Guyana, Brachypelma albopilosum, Brachypelma schroederi och Serciopelma sp. ''Chiricui''

55
24
Mona:
Blev bara lite dubiabebisar och grottsyrsor i djurväg. sedan 2 terrarier att ha dem i och massa fruktgele.
Var jättesugen på en trynsnok men har inget lämpligt terrarie till den så det blir ett senare köp isåfall. 
Var ute efter en P.regalis som är större än den jag har och även en ny Avicularia men hittade ingen. 

76
35
metallenin:
1 kungspyton och 1 madagaskar daggecko och diverse lampor, armaturer och inredning

86
240
Waingro82:

En Texas råttsnok, två TP, inredning och en del foder fick följa med hem =)

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Köpte lite foder och vattenkristaller, sålde en del böcker och tidningar.
Bland det roligaste som jag såg hade funnits till salu på mässan var ett par Pituophis deppei jani som bytte ägare, riktigt läckra ormar.

Med vänlig hälsning, Björn

218
47
asus:
fick bli en tigerpyton hona för min del :D

741
681
Binks:

Fan va dåligt ni handlat!?
Nu tar ni och skärper er och visar vad ni handlat egentligen.

89
57
p4s1:

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Binks skrev:
Fan va dåligt ni handlat!?
Nu tar ni och skärper er och visar vad ni handlat egentligen.

Ser inget inlägg från dig vad du handlade på mässan? ;-)

jag var inte där själv men fick ett vuxet par av Mniarogekko chahoua hämtat åt mig!
(hanen på bild)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild