Rödovre Danmark

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

2052
780
psyjoh:
Ok.. bara att ta tåget då. Kanske blir att man drar dit.. får fjäska lite för frugan hehe ;)

2052
780
psyjoh:
Går väl direkt tåg från Helsingör antar jag?

444
153
jpson67:
www.google.se/maps/dir//R%C3%B8dovre+Parkvej+425,+2610+R%C3%B8dovre,+Danmark/@55.9514254,12.5580299,12z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x4652513c5c280a79:0x32d32f7d8c1ed162!2m2!1d12.441386!2d55.68011?hl=sv

2052
780
psyjoh:
Tack 

1685
794
fluffis:
Binks skrev:
Är de inte den mässan som är direkt man kommer in i Danmark över bron?

Rödovre ligger en bit västerut från Köpenhamn så från bron får man åka förbi Köpenhamn och sen lite till :)

88
153
LunarBallReptiles:

Tar man bil via Öresundsbron så kan man räkna med ca 1:30 från Helsingborg innan man anländer på mässan.

En mässa som jag mer än gärna besöker och ställer ut på. Nu kommer jag inte att göra det för jag har inte så mycket at sälja samt att danska priser på djuren är för låga i mitt tycke om jag också står som säljare.

Som köpare är det helt perfekt... =)

Tycker det är en gemenskaps-känsla som överstiger svenska mässor, man upplever det som att alla är bättre vänner och man inte är avundsjuka på varandra, lite avslappnat vilket känns perfekt.

Klagar inte på mässarrangörer i sverige för dom kan inte hjälpa hur säljare och besökare är men något dom borde ta efter är hur bordsplaceringarna är efter man bokat bord. Man får upp en hallplan på var man står och man kan lätt länka till sidan när man har bokade djur m.m. så köparna hittar rätt direkt....

Kan inte vara så svårt att genomföra vara sig man jobbar gratis eller inte...

1685
794
fluffis:
LunarBallReptiles skrev:
Tar man bil via Öresundsbron så kan man räkna med ca 1:30 från Helsingborg innan man anländer på mässan.

En mässa som jag mer än gärna besöker och ställer ut på. Nu kommer jag inte att göra det för jag har inte så mycket at sälja samt att danska priser på djuren är för låga i mitt tycke om jag också står som säljare.

Som köpare är det helt perfekt... =)

Tycker det är en gemenskaps-känsla som överstiger svenska mässor, man upplever det som att alla är bättre vänner och man inte är avundsjuka på varandra, lite avslappnat vilket känns perfekt.

Klagar inte på mässarrangörer i sverige för dom kan inte hjälpa hur säljare och besökare är men något dom borde ta efter är hur bordsplaceringarna är efter man bokat bord. Man får upp en hallplan på var man står och man kan lätt länka till sidan när man har bokade djur m.m. så köparna hittar rätt direkt....

Kan inte vara så svårt att genomföra vara sig man jobbar gratis eller inte...

Jag håller med om att bordsplaceringarna är guld värda när man som mässbesökare letar efter någon eller något särskilt :)

444
153
jpson67:
I morgon bitti beger vi oss ner mot Danmark och mässa :)

2052
780
psyjoh:
Blir tyvärr inget för mig. Blev lite annat inbokat. Får se nästa gång. När är det om nån vet?

444
153
jpson67:
www.rtr-jysk.dk/Nov/SV/

Men även Kungälv 25/10
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild