Rödovre Danmark

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

444
153
jpson67:
Liten film från danska mässan :)

www.youtube.com/watch?v=v_PHA1i27PY

2966
1648
Hoggaforfan:
Oj vad stor den var. Jag ser aldrig något om den när folk diskuterar mässor så trodde det var en liten skitmässa. Men den måste vara större än Expo Syd.

444
153
jpson67:
Hoppas den är bra, har bokat hotellrum så det ser jag fram i mot :)

1685
794
fluffis:
Hoggaforfan skrev:
Oj vad stor den var. Jag ser aldrig något om den när folk diskuterar mässor så trodde det var en liten skitmässa. Men den måste vara större än Expo Syd.

Ja, det känns som om den är större än Expo syd. Jag fattar inte att så många väljer att åka till mässan i Malmö men så få till denna. Jag har alltid trivts på Rödovremässan även om jag är värdelös på danska :)

Danskarna är lite mer påhittiga med olika ormar till min förtjusning :) Antar att det har att göra med giftorms- och storormsförbudet.

13
13
Ekhult:
I oktober 2013 hade Rödovremässan 474 bord och Expo-syd hade i Augusti 2013 ca. 260 bord,
så det är en ganska stor skillnad.
Priserna är också lägre i Danmark än i Sverige.

1685
794
fluffis:
Hur man räknar hur stor en mässa är kan göras på många sätt: antal besökare, antal utställare, antal bord, antal bordmeter osv. Min känsla är att Rödovremässan är snäppet större än Expo syd på alla punkter men det är bara en känsla :)

När jag tittar på bordsbokningen nu (jag vet inte om det var likadant förra året) så är ett bord på Expo syd 180 cm och ett bord på Rödovremässan 100 cm så det kan ju vara värt att tänka på i frågan om antal bord. 474 bord x 1 meter = 474 meter bord på Rödovremässan. 260 bord x 1,8 meter = 468 meter bord på Expo syd :)

Priserna vet jag inte om jag kan hålla med om att Danmark har lägre då den svenska kronan är rätt kass. Inträdet kostar 60 SEK på Expo syd och 100 SEK på Rödovremässan. Det behöver ju visserligen inte ha ett dugg med priserna vid borden att göra, men ändå :) Sen beror det på vad man är ute efter såklart :)

Rödovremässan är helt klart värd ett besök, tycker jag! :)

593
551
Redfoot:
Brukar besöka Rödovremässan och kan absolut rekommendera den. Dessutom kan danskarna konsten att hygge sig.
/R

741
681
Binks:
Jag som inte ens orkar ta mig nedanför Stockholm på mässor, och nu säger ni att de är Danmark som gäller.

40
12
205:
Har varit där flera gånger men den på våren brukar vara bättre och kan vara bättre priser vill ju bli av med djuren så man har så lite som möjligt över sommaren

95
43
JAReptiles:
hur är utbudet av boa och pyton ormar?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild