Malmö tropikmässa 31/5

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

305
147
HenkePetersson:
Tråkigt när sådant här händer, röt ägg och idioter som blåser folk kommer alltid att finnas, synd bara att deras uppträdande smittar andra seriösa människors verksamheter som kör med rena händer, så att folk undviker att handla av dem, om de begär en handpennig på bokade djur, vilket jag ser som en seriös framtoning och det  är även en försäkring för den som säljer om köparen uteblir..

Var själv utsatt för något liknande dock som uppfödare, en kille i skåne ville köpa  ett par kps av mig, så vi bestämde träff i helsingborg då killen kom från malmö trakten han skulle täcka min soppa kostnad, stod i smäll kalla vintern med bilen igång av och till i 1½ timma och ett 20 tal samtal till killen utan framgång, sen körde jag hela vägen hem igen, två timmar efter jag kommit hem får jag tag i busen, då hade han sedan ett par timmar tillbaka bestämt sig för att inte köpa djuren och bestämt sig för att inte komma till träff punkten, Varför i HÄL*****TE kunde puckot inte ringa och säga detta tidigare..... Nu för tiden ska det kännas riktigt seriöst om jag ska leverera djur och möta upp, och om djur bokas tas en handpenning på djuren.. sen kan köparen komma och hämta dem hos mig eller hämta upp dem på någon mässa.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Redfoot skrev:
Nästa gång vilket väl blir Kristianstad så får vi väl annordna en träff i träffen så att säga. Vid ett visst klockslag så träffas alla vid ett speciellt ställe.
/R

Redfoot och alla andra i den här (gamla) tråden: Om vi ska göra en träff på lördag i malmö, kolla här 
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=6098&p=1&scroll=down

/Emanuel
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild