Malmö tropikmässa 31/5

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

127
20
Scorx:
Nej, Euro har jag för mig :P

903
510
Evanjeline:
euro

55
25
benny69:
Tyvärr var jag tvungen att jobba. Jag prioriterade inte mässan heller då jag känt att det under de senaste åren varit samma, samma, samma... 

29
0
jstrom:
Jag tyckte mässan var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Ja, jag tycker utbudet var helt okej. Mängder med olika arter och massa olika tillbehör.

23
4
SandMan:
Tyckte det var en bra mässa. Fick med lite tillbehör, en Skäggis och ett par snokar. Träffade ett par riktigt trevliga människor. Ända minus var att man bokat en del och den j...en inte dök upp. Tydligen en som blåste flera på mässan....

88
153
LunarBallReptiles:
SandMan skrev:
Tyckte det var en bra mässa. Fick med lite tillbehör, en Skäggis och ett par snokar. Träffade ett par riktigt trevliga människor. Ända minus var att man bokat en del och den j...en inte dök upp. Tydligen en som blåste flera på mässan....

Han hette inte Patrik ?

903
510
Evanjeline:
Det har inte hänt något så han inte kunde dyka upp då? Vet du att han blåste folk medvetet?

293
354
Dynamitella:
Evanjeline, killen har vid minst 3 tillfällen inte dykt upp på bestämd tid/plats och duckar sen samtal därefter. Jag har själv bara blivit bemött trevligt, men min ödla blev misskött hemma hos dem och fick återhämtas av mig då jag fick reda på det. Så något fel är där allt.

903
510
Evanjeline:
Oh, det var ju synd:<
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild