Malmömässan/Terrariumvinst

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

10
5
hejsven:
Dynamitella visst är det så att det är roligare med glasterrarium. Men att ha täckta sidor är bra för vissa djur :)

903
510
Evanjeline:

Kan vara bra för lite skyggare djur I guess.

Heh, du hann före mig;P

305
147
HenkePetersson:
ja man skulle ju vilja höra tillverkarens komentarer till allt det här, varför de lottat ut ett begagnat och dåligt byggt terrarium, gynnar defenitivt inte deras order ingång på terrarier det är ju en sak som är säker.

Vem vet dom kanske redan har tjänat ihop så mycket kosing så att dom är trötta på att bygga skiten, så dom försöker Konka sig själva:)

903
510
Evanjeline:
Vi skulle ju kunna mejla dem och fråga.

218
47
asus:
en polare har ett terrarium från dem och det e fan 100 gånger fräschare, så tror inte detta e vad dem levererar vid beställning men endå, skadar ju ryktet lite när dem lottar ut ett terrarium i de skicket..

4
9
terrariumboden:
hej! tråkigt att bli smutkastade!

detta terrarium byggades ihop väldigt hastigt. och ja brister finns, då terrariumet sågades förhand då vi inte hade tillgång till vårat sågbord. det går vi inte under jorden med!
vi gjorde detta som en kul grej att folk skulle ha chans att vinna ett terrarium till en bråk del av konstaden för matrielat.

och att de va saker i va för att få de mer levade för att visa lite hur de kunde se och va inte medningen att det skulle vara inrett och klart för att stopa in ett djur.

anleding till att listen var lös, är att en äldre man råka gå in i bordet och fick tag i listen när han höl på att ramla
(vilket vi sa till din man när han hämta terrariumet!)

har ni frågor eller synpunker så tar vi dom gärna all kretik ger oss chansen att bli bättre. :)
bilder på terrarium från oss har även bett köpare skicka bilder så får alla bilida sin egen uppfatning

www.terrariedjur.se/?page=user&sub=gallery&category=3921&user=terrariumboden

mvh terrariumboden

903
510
Evanjeline:
Bra att ni kom in och berättade er version! Det jag undrar är varför silikonet var så slarvigt? Det är ju jättebra att ni kommer upp med roliga ideér och delar ut saker, men var ni inte oroliga det skulle skada ryktet om terrariet var sämre än er standard?

4
9
terrariumboden:
vi vill gärna framstå som seriösa och duktiga byggare vilket vi är.
vi hade problem med listerna i verkstaden och fick limma dom dagen innan vi åkte med vilket resultera i att dom losna delvis under färden till malmö.

det svarta som kommit på sidan är inte silicon utan färg (det missa vi helt självklart skulle det tagits bort av oss.)

självklart har detta skaddat vårt ryckte vilket vi tycker är riktigt tråkigt.

mvh

4
9
terrariumboden:

en stapel som gjorts av oss
varje burk är 180x70x70 med tre spottar i samtliga terrarium

593
551
Redfoot:
Hej! eftersom jag startade tråden så bör jag nog bemöta ert inlägg med några rader. Det har aldrig varit min intention att smutskasta någon utan att belysa hur dåligt detta terrarium var byggt. Ett terrarium som skulle vara ert "ansikte" utåt och dessutom lottas ut till lycklig vinnare bland allmänheten var alltså ett hastverk. Lister som limmats dagen innan faller av under transport eller då någon fastnar i den samma, vet inte vilket men båda orsakerna var nämnda i ert svar, färg som inte ska vara där missade ni att ta bort. Dessutom upplever den lycklige vinnaren som att det är ett begagnat terrarium.

Om jag summerar detta så tycker i alla fall jag att min rygg går fri och att ordet smutskastning kanske inte var det rätta ordet av er att välja.  Därmed heller inte sagt att alla era byggen går i denna stil, vilket jag heller inte tror utan alla kan göra misstag. Men, misstag får man själv stå för och sedan bevisa för andra att det var just ett misstag, det kommer ju fler mässor så tillfällen kommer inte att saknas. :)
/R

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild