Vad köpte ni på Norrköpings Symposium 11/9

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

29
23
Kimmy:

Tjenare!
Lika nyfiken som alltid på vad folk kommer hem med för godsaker från mässan! :D
Här är de jag fick med mig hem!

3 st Exo Terra 30x30x30
2 Korkbarksrör
2 Rötter
2 Paket av Cobras dubia käk
100st adulta B.dubia
Substrat
2 dl zofobas
Mossmatta
2 st C ciliatus till tjejen som muta för jag köpte mig mina kronjuveler i samlingen.. <3 två..
Theraphosa blondi! <33

Hanen

Honan som precis hade krupit ur sitt öms när jag fick henne! va lite nervöst å gå runt med henne liggandes på rygg i frigolitlådan..

18
5
HLager:

En tokayare 

14
14
andrea:

Oh vad mycket roligt du fick med dig hem! :D

Köpte bara en Ciliatus då jag innan mässan köpt i princip allt jag behöver. Trist att jag inte kunde hålla mig till mässan för det var ju schyssta priser!

47
6
Larscha:

nytt blod i dubiakolonien

500 gram zophobas

ett antal korkrör till varierande priser: helvete va billiga de var hos dom som sålde helglasterrarium vid entren! mina ackisar blev väldigt nöjda.

gräshoppor

värmelampor

29
23
Kimmy:

Andrea
Ja du, det blev en del.. xD haha!

Larscha!
Korkbarken va sjuuukligt billigt! samma storlek som kostar här i stan 300 spänn, gav ja 50 kr för xD galet!

55
58
Daffy74:

Sålde 1 Proven Breeder par Leopardgecko och 1 bebis från min avel vid bordet jag hadde med en annan uppfödare sen köpte jag dessa

66
9
Panosz:

Köpte en stäppvaran  och lite tillbehör

22
2
joing:

inhandlades dvärgskäggagam och så blev det en Brachypelma emilia, samt lite foder åt dom

15
0
yamazaki:

Jag köpte lite foderdjur plastväxter och 3 stycken rieppeleon brevicaudatus och ena honan är gravid :D

429
254
JACLAR123:

För mig blev det ett 60x40x60 för 520 kr av tyskarna! Skitbilligt och skitbra! Därefter blev det kalk,cdg,kaktusar och insektfoder! Jag gillade verkligen zoozariets bord och firemons bord, väldigt kul!

Jag köpte också 2 ögonfransar, en av firemons och en av ormar och sånt!  Resultat: Väldigt rolig mässa!

:)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild