Vad köpte ni på Expo Stockholm?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

44
37
Strigel:

Jag köpte ett spindelterrarium för 65:-!!

Sedan 1st mjölkgroda och 2st Guldträdgrodor, en burk mjölmask, en odling bönbaggar och en växt. 

Det var mycket förmånliga priser på denna mässa, hade jag inte redan varit fattig hade jag blivit det. 

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

Var inte där själv, tyvärr, men får hem en ny Crested gecko tjej :)

953
1840
peter54:

Henke

Jag hade tre lådor, men sålde en vidare för att det inte var rätt art i den. Det var väl därför jag inte riktigt märkte att jag plötsligt hade tre lådor igen, utan började knalla mot utgången och gick ut, mötte en kompis på parkeringen 20 meter från utgången och han fäller kommentaren "har du köpt gift?". Jag kan inte ens gissa mig till hur detta har gått till, jag höll i mina lådor hela tiden.

49
1
spiidi:

hej . jag kom hem med

6 olika arter kacker lackor

3 arter achatina landlevande snäckor

å fick 2 burkar med vandrande pinn ägg i å det va olika arter i den ena så där vet jag ej hur många arter det är

ville köpa mer men ska göra om här hemma så jag fick lägga band på mej . så man får se vad det blir i januari .

vad jag hörde så va det över 900 hundra besökare på denna mässa .  

1
0
Niko445:

Jag fick med mig en albino råttsnok, skit söt! Och när jag väl kom hem hade ett av mina crested gecko ägg kläckts. :D 

52
5
Larsson:

vart 1.1.1 strumpbands snok för min del plus massa smått o gott till zooariet :)

309
240
Gogs:

1 kp hane het caramel, en kp hona normal, en kenyansk sandboa, ett par regnbågs skinkar samt lite foder och tillbehör

ddr:

2 T-shirts från Uganda Reptile Village, samt att jag donerade prylar som dom sålde för 500 spänn.
Det var allt, Men det finns å andra sidan inte så mycket tid att fara runt bland borden när man är funktionär..

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

ja just ja en T-shirt från Uganda Reptile Village köpte jag också 

309
240
Gogs:

just ja... glömde djungelrutpyton i listan =)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild