Norrköpings Symposium 2013

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

305
147
HenkePetersson:

Inte mycket till utställare:( Vi får hoppas på att fler sighnar sig under den kommande månaden.

Var i norrköping 2011, blev ganska besviken på köp och sälj biten , men föredragen var EXELENTA.

Tyvärr har jag inte vägarna förbi i år :(, och det är för långt att köra bara för föredragens skull.

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Det är en månad kvar, många fler lär inkomma:)

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:

Jag kommer nog att vara där.

32
2
Cobra_84:

Vi från Söderhamns Reptilfoder kommer att ha bord där som det ser ut nu i alla fall! 

Mest foder men kanske lite annat smått och gott också. 

Mvh / /

Peter " Cobra " Ulfeldt

Söderhamns Reptilfoder

264
125
Bildpunkt:

Perfekt då kommer jag och köper lite hönsfoder av dig Peter_84 :D

28
0
Skalman:

Aldrig varit där. Brukar det finnas landsköldpaddor där, eller är det mest ödlor och ormar?

/Fredrik

29
23
Kimmy:

Jag ska dit! Plocka upp lite djur som jag bokat! :D
Sen blir det säkert mer! Ses där gott folk!

28
0
Skalman:

Någon som har plats i bil från Sthlm och tillbaka hem? Jag tänkte bara vara där på lördagen kl 12-16, helst redan kl 12 så man inte missar något djur man vill köpa. Någon som tänkt detsamma och vill ha sällskap - hör av er med ett PM. Jag betalar självklart min del av bensinpengarna :)

/Fredrik

15
0
yamazaki:

Hejsan jag undrar ifall det är någon från uppsala som har plats i sin bil för 1 person, betalar givetvis bensin pengar. Eller om någon skulle kunna hämmta upp 3 stycken pygmekameleonter som jag har bokat då betalar jag dig 200 för besväret. Mvh Simon

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Utställarelistan är uppdaterad
www.tf-alba.se/expo-36859/utstallare-expo

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild