Expo Syd, Epilogen!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

242
30
Blues:

Fint litet terrarium av vem köpte du det?

366
157
Linus:

Copa: Jag gav bara 630 kronor! Jag blev helt blown away av priserna vid det bordet :)

Det var ett par från ungern som hade några bord i mitten av lokalen ungefär.

340
91
Copa:

Jäklar att man inte var där =( Hade jag vetat att det fanns för det priset hade jag bett Herpers Choise att köpa hem åt mig

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:

AnnaBrink: Kollade också på det terrariet. Grymt sött. :)
Blev lite döv mot slutet av mässan när brandlarmet (eller dylikt) gick. :D

295
270
barkskog:

Linus,

fick du med CITES-intyg till din Testudo graeca? Är sköldpaddan chipmärkt eller är det foto-intyg?

366
157
Linus:

Barkskog:

Jag fick med CITES-intyg, och sköldpaddan är chipmärkt! :)

114
16
AdamsReptiles:

Fick mina 1.1 Thamnophis Sirtalis. Vet inte underart än men tror det är Tetrataenia. Köpte också 50st B.Dubia som foder till mina arachnider. Träffade också en del folk. Riktigt trevlig mässa även om larmet gick haha :)

68
10
StaOlog:

Jag får också flika in att det var väldigt (!) trevligt att se lite folk från terrariedjur.se!

Kom hem med:

0.2.0 Sternotherus odoratus (en hane kommer senare)

0.0.20+ Therea olegrandjeani

1.1.0 Lamponius guerini

0.0.12 Mecynorrhina ugandensis

+ 4 små glasterrarier...

Medlem i GHF
646
417
Jimmy:

Adam, om det är bilden du lagt upp så är det infernalis eller concinnus. Helt säkert inte tetrataenia.

51
8
Rochkan:

Låter som om alla har haft en minst lika positiv upplevelse som jag hade! 
Men jag har en fråga, var det någon som vet vad utställaren som hade Cordylus cataphractus hette? Jag fick till min förtvivlan nys om att dessa skönheter fanns på mässan när jag satt i bilen påväg hem.. Tror de var utställarna nere i hörnet med massa dabbisar, panterkameleonter och andra ödlor vid toaletterna. Något som låter bekant för någon? 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild