pyton döda 2 barn i kanada.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Något nytt i den här historien? Någon som har ny info :)

278
122
Snakedude69:

i dont think they have disproved the  python has killed the boys

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

www.fox.com.au/fox-news-feed/2013/8/snake-deaths-now-a-murder-investigation/

Det klassas nu som en potentiell mordutredning, men mer än så hittar jag inte.

278
122
Snakedude69:

yes it was old and the reference is not one you can trust.

953
1840
peter54:

Jag är fortfarande mycket skeptisk till att det är ormen som dödat pojkarna och så länge de inte säger att kropparna uppvisar bitskador och kraftiga missfärgningar av huden efter kompressionen, så tror jag att något helt annat ligger bakom pojkarnas död.

366
157
Linus:

Jag är också otroligt skeptisk. Hade det varit ormen som dödat dem båda hade det varit otvivelaktigt från början. Det har varit alldeles för lätt att ifrågasätta troligheten för att det ska verka möjligt att ormen dödade dem.

278
122
Snakedude69:

we need more fact... the story sort of died... but you dont here any complaints or things from the parents.  they seem to have accepted it, thats whats unsual.

953
1840
peter54:

Is there a channel we can use to ask questions concerning this? I mean, the police dept. or the pathological staff need to provide the public with hard facts so that no one need to remain doubtful.

278
122
Snakedude69:

That would be a Great idea!

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Vad blev det av historien? Någon som hört nåt nytt, jag har kollat men inget hittat.. Tänkte på obduktion osv.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild