Jobb!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 14

412
419
Hadara:
Jag läser till att bli förskollärare! Har läst lite mer än 1 år nu och har 2,5 år kvar

194
16
hambergaren:
Läste på gymnasiet till Djurvårdare men efter gymnasiet så började jag jobba i vården (Demensvård och i hemvården. :P Men nu pluggar jag inom IT, Nätverksteknik,webbutveckling och lite programmering. :P

19
22
Nicke:
Metallkirurgiskrehabeliteringstekniker sedan 2000 men har även jobbat som glas mästare ett antal år imellan 

230
22
Nooon:
Frilansar som grafisk designer, copy, AD, webbdesigner och har även gjort en och annan kortare översättning. Då och då blir det också några idéella timmar av sån´t arbete -  ett bidrag till människor långt borta som saknar det mesta. Administration och personalutbildning inom webb och hemtjänst finns också i bagaget. ...och eftersom hjärnan går loss på allt kreativt spinner jag på något nytt inom textil design.

10
0
Ivanhoe:
Reparerar hörselskydd, bygger specialanpassade hörselskydd.

9
0
Melvold:
jag jobbar med isolering och brandskydd.

31
9
Wrethager:
Arbetslös helgalkoholist som brygger eget vin och tämjer skräcködlor. 

15
3
Labeco:
Mellanchef på ett större serviceföretag. 

17
1
gubbunge:
Mamma ville att jag skulle bli Läkare men jag pluggade vidare och blev Plåtslagare :)

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
Är utbildad och har jobbat som snickare. Nu pluggar jag etologi och jobbar som djurskötare på Fenomenmagasinet i Linköping.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 14
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild