Hona eller hane?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

1159
626
Temla:

Snyggt terra!!!

Dom gillar ju att sitta högt så det är synd att inte utnyttja utrymmet högre upp ändå upp till taket. Konstgjorda lianer är smarta, dom kan man vira och hänga lite härs och tvärs mellan grenarna och fästa med lite ståltråd i nättaket om det behövs. Slår vad om att om du gör det så är det där din lilla sötnos kommer spendera mestadels av tiden. Mitt är så fullt med "kameleont vägar" så jag kan knappt komma in med armarna. skratt Men det är ok för jag ser att det uppskattas och gör det lättare för min Stina att ta sig runt överallt utan att behöva backa eller ta omvägar. Det gör att dom känner sig säkrare också när dom alltid har enkla "flyktvägar". 

234
1
tinagustafsson:

tack för bra svar :) vart kan man köpa konstgjorda lianer tro? :)

1159
626
Temla:

Det har dom flesta som säljer reptilprodukter. Kolla under "Information" här på sajten så hittar du till flera butiker. :) ExoTerra Jungle Vine brukar jag använda. Finns i olika storlekar. Om du har en ung kameleont så brukar den smala varianten passa bra till deras fötter (om den inte är FÖR liten vill säga). Till vuxna är den kraftigare varianten bättre. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild