Alba Expo Lördagen 13 April

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

496
213
David:

Glöm inte att redogöra för hur mässan var och vad ni gjort för inköp:)

47
6
Larscha:

En faslig mängd foderinsekter, bottensubstrat och lite småplock. Bra jobbat av ALBA, som vanligt.

356
177
krypet:

Det kom bra med folk och många var köpsugna. Det tog inte alltför lång tid att packa upp de djur jag inte sålde.

Kul att få träffa krypkompisar!

Kom hem med en ny pinneart, Pharnacia ponderosa, som blir riktigt stor!

126
6
AjPaj:

Sålde alla mina salamanderyngel men kom hem med en låda Blaberus cf boliviensis (med reservation för felstavning) som jag fick av McPede. Väldigt vackra kackerlackor, ska bli kul att se om de kan yngla av sig också. Jättetrevligt att träffa massa terrariedjursmänniskor!

104
29
Amandarinen:

Kan hålla med om att det var väldigt mycket barn, ibland så mycket att man knappt kom fram till sakerna och djuren man skulle kolla på :p

104
29
Amandarinen:

Fick hem lite ny sand, m. Dubia och en leopardgecko! 

51
8
Rochkan:

Ja det var väldigt mycket folk, vilket var väldigt roligt! Terrariedjur.se's bord måste ju varit ett av de mer populära borden eller vad säger ni som var där? ;)

Inköpen för min del blev en liten Jemenkameleont kille, en KP kille, 3 pygmemöss och massa småskräp till mina terrariebyggen så som växter, vattenskålar och gömställen.. Sheisse, dyrt blev det också! :P
Tur att man var upptagen vid albabordet, kunde blivit mycket dyrare..!

82
16
Bremnes:

Tack för en trevlig mässa!

Massa trevliga människor och kul att träffa er från terrariedjur.se och snacka ormar! :)

Lycka till med leoparden Amandarinen. Du valde den snyggaste.... ;)

32
11
Pred:

Blev en del slings=) 7 P.irminia och 4 b.albopilosum samt en liten kp tjej=)

Väldigt trångt på mässan fast helt klart lyckad.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2511
anders:

Riktigt härlig mässan, kul att få se en massa medlemmar!
Fick inte med mig så mycket hem, blev bara lite syrsor och växter.
Var på jakt efter några rödögda trädgrodor, men hittade ingen. Fanns dock ett gäng krokodilskinkar, men lyckades hålla mig för den här gången :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild