Expo Sthlm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

309
240
Gogs:

Sen beror det ju på vad man tycker är långt... En promenad på 10 minuter tycker jag i vanliga fall inte är så långt... Men just nu när jag har ryggbråck så är en promenad på 1 minut för långt heheh

45
6
jny72:

Trevligt med alla svar. Jag har nu införskaffat en frigolit låda. Ni som varit på sådan här mässor? Har ni möjligtvis sett om det brukar finnas vipergecko?

Har bestämt mig att jag vill ha 2 st viper (i ett terrarium som blev klart i helgen)

och sen en tjocksvansgecko hona till min hane.

366
157
Linus:

Vipergecko finns lite då och då. Det har verkligen inte funnits på varenda mässa jag varit på - men i alla fall kanske var tredje ungefär ^^

356
177
krypet:

Du kan ju försöka sätta ut en annons att du vill köpa och ska till expot - det kan ju ge napp!

741
681
Binks:

Annars kan du sikta på Leopardgecko. De finns de till 20% av alla bord :)

Funderar ÄN om jag ska bege mig ner på mässan och om man ska avyttra lite spindlar och doninger?

12
32
SHR:

Nu börjar det dra ihop sig för mässan, glöm inte att det blir ett trevligt kvällsarrangemang på kvällen också. Ett föredrag om pannkakssköldpaddor (Malocochersus tornieri) kommer det att bli bl a.

Vi ses!

741
681
Binks:

Som jag sa innan så kommer de inte vara dåligt utbud av leopardgecko.

Av de hittils 12 som släppts på försäljningslistan är de 4st som ska kränga leopardgecko.

De är alltså 1/3 av borden som består av samma djur :)

45
6
jny72:

Kan tänka mig att det finns leosar. Men jag har ganska nyligen begravt en leo hona och bestämde mig då för tjocksvans gecko. En hona till min hane. Och efter en hel del läsande på nätet så fastnade jag för vipergecko.

Så nu har jag ett till terrarium som står klart för ev vipergeckos.

1
0
Spindelkryp:

Tjena,funderar starkt på att åka i år:) så hör gärna av er om någon åker förbi Nyköping (Södermanland) 

Så åker jag gärna med,lägger självklart in bensin och hoppas på en trevlig dag.

Mvh

17
1
Inkice:

jag kommer att fara dig :) Kommer bli riktigt kul :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild