Djuraffärer i Skåne?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

375
251
Doxster:
Finns Zooab på Center Syd kvar? En kille som kallade sig för Atheriis på repti.net höll i den butiken vill jag minnas.

11
2
Matte:
Ormar å sånt i Ängelholm kan varmt rekommenderas!!!

1
0
adam22:
Doxster skrev:
Finns Zooab på Center Syd kvar? En kille som kallade sig för Atheriis på repti.net höll i den butiken vill jag minnas.

Det e nog bara den som finns kvar i nuläget

55
25
benny69:
Jag har inte varit där själv men zooaffären i S.Sandby ska vara fin. Annars är min absoluta favorit Tropikhuset i Malmö.

55
25
benny69:
Dynamitella skrev:
Zoogiganten i Lomma är min favorit. Resterande lokala butiker är rätt kassa i mina ögon. Dålig skötsel, ingen reptilavdelning eller sjuka priser.

Reptilavdelningen på Zoogig är väl rätt begränsad? ;)

293
354
Dynamitella:
benny69 skrev:

Reptilavdelningen på Zoogig är väl rätt begränsad? ;)

Jovisst, men fiskavdelningen är istället den bästa i skåne :)

55
25
benny69:
Dynamitella skrev:

Jovisst, men fiskavdelningen är istället den bästa i skåne :)

Ja den är gigantisk. Där är några eldsjälar som sköter om den. Men det verkar som de tänker bygga ut reptilavdelningen framöver.

293
354
Dynamitella:
benny69 skrev:

Ja den är gigantisk. Där är några eldsjälar som sköter om den. Men det verkar som de tänker bygga ut reptilavdelningen framöver.

Ja, jag fick höra det av en bekant och har därefter ansökt om jobb där ute. Inväntar svar än :/

55
25
benny69:
Dynamitella skrev:

Ja, jag fick höra det av en bekant och har därefter ansökt om jobb där ute. Inväntar svar än :/

Lycka till! Då får man ju bli stammis där igen. :D

175
228
Rosenlukas:
Hessle Zoo i hässleholm! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild