Terrarium till crested gecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i GHF
3158
1790
EmanuelKarl:
Är du sugen på pilgift har jag gjort en spellista med videor där jag går igenom det mesta från ruta ett (med de mest relevanta videorna i början av spellistan, sen mot slutet blir det lite mer invecklade grejer och ett par gamla videor av lägre kvalité)
www.youtube.com/watch?v=vYahYvN9F9M&list=PLapmCIGTL73fu81Ycqbj90cN5vP_uyJRI&ab_channel=TropicalTutorials

Finns också ett skötselråd här på sidan:
www.terrariedjur.se/caresheet/amphibians/d_leucomelas

Skaffar du pilgift rekommenderar jag varmt Svenska Dendrobatidsällskapet (SDS), Sveriges specialförening just för dessa fantastiska djur. Det är en härlig gemenskap.

121
145
Spikedreptiles:
Linus10 skrev:

juste pilgifts grodor ska läsa på om de. Men vad finns det för paddor t.ex? vill ha något tropisk men kan du skriva några så kan jag läsa på?

Mvh Linus

Den mest kända är väl agapadda. Tänk dock på att de blir extremt stora, största paddan i världen :) Sök på familjen bufonidae så får du upp alla

13
2
Linus10:
Spikedreptiles skrev:

Den mest kända är väl agapadda. Tänk dock på att de blir extremt stora, största paddan i världen :) Sök på familjen bufonidae så får du upp alla

Yees men var kan man läsa på om de agapaddor?

mvh Linus

13
2
Linus10:
EmanuelKarl skrev:
Är du sugen på pilgift har jag gjort en spellista med videor där jag går igenom det mesta från ruta ett (med de mest relevanta videorna i början av spellistan, sen mot slutet blir det lite mer invecklade grejer och ett par gamla videor av lägre kvalité)
www.youtube.com/watch?v=vYahYvN9F9M&list=PLapmCIGTL73fu81Ycqbj90cN5vP_uyJRI&ab_channel=TropicalTutorials

Finns också ett skötselråd här på sidan:
www.terrariedjur.se/caresheet/amphibians/d_leucomelas

Skaffar du pilgift rekommenderar jag varmt Svenska Dendrobatidsällskapet (SDS), Sveriges specialförening just för dessa fantastiska djur. Det är en härlig gemenskap.

Ska kolla lite!

mvh Linus

121
145
Spikedreptiles:
Linus10 skrev:

Yees men var kan man läsa på om de agapaddor?

mvh Linus

www.theamphibian.co.uk/cane_toad_bufo_marinus_care_sheet.htm

dubiaroaches.com/blogs/amphibian-care/cane-toad-care-sheet?srsltid=AfmBOoqTdSsdz5FhvugeldJSjisHA5dIIZPWCuAxJtkLXYzV48TkM3Iz

amphibiaweb.org/species/229
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild