Exo-terra, EpiWeb bygge

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 29

376
359
a6lex:
Det var länge den höll! Microclimate svara direkt men ska göra en reset annars skulle jag skicka den till dem eller så skulle jag få en ny sensor som jag kunde löda in själv om jag ville.
(Bild kommer, min tele ville inte just nu)

376
359
a6lex:

217
337
MartinJ:
92,2 grader råkar vara A. callidryas preferenstemperatur, så det löste sig ju upperligt.

544
425
Gibblo:
Ett litet krematorium ju!

376
359
a6lex:
Det sägs det brukar ta 1mån, men tyker det redan nu efter 1v början synas ordentligt att det håller på att bli grönt!

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Du kör ju med ganska bra ljus så klart det går fortare då :) 

148
116
Ella:
Väldans coolt att få följa! Ser toppen ut!
Mycket som behöver fixas men det kommer nog löna sig!

376
359
a6lex:
Ella skrev:
Väldans coolt att få följa! Ser toppen ut!
Mycket som behöver fixas men det kommer nog löna sig!

Nja så mycket mer är det ju inte nu, ska dit med värmekabel. Sen när det börja växa ska växter in sen är det i princip klart (om ett projekt kan bli klart). Är bara att vänta och låta modernatur göra sitt.

146
85
Lovet:

a6lex skrev:
Fick hem mina foggers idag, köpte alla 4st för 200kr. Bra att ha flera om de går sönder!

Jämförde den även med Eo-terras som kostar 500kr/st, de har i princip samma mått, samma diameter på memranet. Exoterras nätagregat är löjligt stor och klumpigt. Båda har den smarta säkerhetsfunktionen att den stänger av när nivån är under 45mm. Med dessa slipper man även discoljuset.

Körde även ett test på den och tycker den fungerar riktigt bra ändå!

Tjena!

Är det jag som är blind eller står det ingenstans varifrån man kan beställa den?

Hur pass mycket skijer det i storlek från exoterras? Tänkte om de skulle passa i behållaren på deras vattenfall som är anpassade för deras fogger.

// Viktor

376
359
a6lex:
Lovet skrev:

Tjena!

Är det jag som är blind eller står det ingenstans varifrån man kan beställa den?

Hur pass mycket skijer det i storlek från exoterras? Tänkte om de skulle passa i behållaren på deras vattenfall som är anpassade för deras fogger.

// Viktor

Här är länkar: 

Det bör funka! Kan fixa fram mått på dom om det behövs :-)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 29
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild