Leguan, snäll, 14 år vill ha ett nytt hem.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1
0
TetrisGOAT:

Hej! Jag tror att det hade varit värt ett försök att ringa till Ingelstads Gymnasiet och fråga om de vill ta emot den till skolans djurhus.

Annars kan jag kolla runt och kolla om antingen jag har plats eller om någon annan jag känner har plats.

4
0
sigge:

Har redan varit i kontakt med Ingelstad, men de kunde inte ta hand om honom. Tacksam om du skulle hitta någon. Men det är lite bråttom. Han måste flytta före den 9 december.

17
8
Elajna:

exotisk värld i blekinge?

456
202
isdrake:

Jag hänger också på flera forum och har sett denna tidigare. Du fick en del frågor på ett annat forum. Kan vara idé att kika in där och svara. ^^ 

131
9
stumpwen:

skulle så gärna vilja ta hand om honom! men det är såå långt att köra.. och vi har dels ingen plats.. och dels vill inte gubben min ha nå fler djur :(( 

733
297
markusbabs:

Skansen tar bara "emot" om du lämnar djuret i deras brevlåda (som många gör) Dom avlivar djur för att dom får in  så mycket upphittade djur i skogen osv :/ Folk släpper ju tyvärr ut tropiska djur i det vilda i Sverige :/  men jag hoppas att din ödla får ett nytt hem :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild