Vilka djur skulle ni helst vilja ha?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 10

229
124
CJBReptiles:

Corallus batesii står på tur på inköpslistan och absoluta drömmen är ju självklart Morelia boeleni

366
157
Linus:

Morelia boeleni är en art jag aldrig tidigare hört talas om, men efter en enkel googling... Jääääävlar vilka snygga djur! Måste var bland de snyggaste Moreliorna över huvud taget, och det är ju ändå ett extremt snyggt släkte. Satan i gatan!

229
124
CJBReptiles:

Ja vackrare orm finns inte. I princip omöjligt att få tag på fångenskapsuppfödda exemplar, då dem är bland de svåraste arterna att reproducera

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

www.mendl.ji.cz/hadi/mb.xml

229
124
CJBReptiles:

Ja se där fanns det några. Tack westman 

32
11
Pred:

Varanus salvator är min dröm=)

49
1
spiidi:

min önskan är

lejon

puma

tiger

leopard

svartpanter

gepard

jätte landsköldpadda

men det är bara att drömma om dessa djur ojoj men vackra är dom

276
119
Maqea:

Egentligen skulle det vara lättare för mig att säga de djur jag inte vill ha. =)

Några favoriter som är orealistiska för mig att ha är 8 armad bläckfisk av något slag, de stora kattdjuren, moloch horridus och skator. Yepp jag gillar våra vanliga svenska skator men de får man ju inte ha som husdjur. =)

268
19
Iguania:

Phrynocephalus Mystaceus skulle vara häftigt att ha hemma. Den fäller ut två munflikar när den känner sig hotad. Tyvärr verkar den vara ovanlig men det finns ett par annonser på Terraristik.

69
16
Havoc:

Morelia Viridis =)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 10
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild