Expo Sthlm, vad köpte du?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

14
7
Henka:
Och en bunt råttor.

139
363
Dwarfmonitors:

Köpte 1.1 Varanus acanthurus (Hanen på bilden, grov!), 1.1 Takydromus sexlineatus och en jävla massa insekter. 

Var på mässan i nio timmar. Vart helt trasig när jag kom hem. Men var kul att träffa alla igen. 

58
16
deLioncourt:
Å, vad avundsjuk jag är på er alla. Det var meningen att jag skulle dit och köpa leopardgecko men ville inte åka så långt i dåligt väder. Blir att vänta några månader på nästa mässa.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:

Blev mestadels foder för min del. Köpte även på mig lite Bra Plast-burkar, värmematta samt en förbokad jungfrugecko från Henriette. :)
Hälsade även på en hel del, trevligt, folk! Resesällskapet var inte så dumt det heller.

Faktiskt första gången jag är på just denna mässan, men det lär säkerligen bli fler gånger!

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Kul att se vad ni har handlat, själv så köpte (och sålde) jag lite litteratur. Det blev också en del foderinsekter som fick följa med hem.

Den personliga höjdpunkten blev högvinsten i kvällens lotteri, ett deltagande på Norrköpingssymposiet i november som jag plockade hem på en av mina lotter.

En mycket trevlig dag! Vi ses på Norrköpingssymposiet!

Med vänlig hälsning, Björn

46
0
emanuelerik:
Det blev mjölmask, zophobas och syrsor så det räcker ett tag. Köpte också ett litet terrarium med giljotinlucka, som jag tänkte skulle passa till min spindel. Sen slog jag till med en ljus spökbönsyrsa o en petbox. Hemma insåg jag dock att terrariet blev för litet till fågelspindeln. Följande dag såg jag att zoobutiken i centrum börjat ta in sådana terrarier så jag köpte ett i större mått, helt perfekt. Så nu bor spökbönan i det mindre

741
681
Binks:
Thinning skrev:
Kul att se vad ni har handlat, själv så köpte (och sålde) jag lite litteratur. Det blev också en del foderinsekter som fick följa med hem.

Den personliga höjdpunkten blev högvinsten i kvällens lotteri, ett deltagande på Norrköpingssymposiet i november som jag plockade hem på en av mina lotter.

En mycket trevlig dag! Vi ses på Norrköpingssymposiet!

Med vänlig hälsning, Björn

Björn för faaan!
När ska de bli folk av dig igen och du ska köpa dig nån rejäl orm eller varför inte en varan?
Du får sluta sitta och vilskita och läsa böcker och peta runt bland gråsuggor.

Jag kan sträcka mig till en Tokay, men fan inget mindre än de. ;)

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Jag köpte kackerlackor, rosenlarver, en petbox och en plastväxt.

Medlem i NNHF
52
55
danne_60:
Köpte 2 paket terrariemossa :)

264
125
Bildpunkt:
Binks skrev:

Björn för faaan!
När ska de bli folk av dig igen och du ska köpa dig nån rejäl orm eller varför inte en varan?
Du får sluta sitta och vilskita och läsa böcker och peta runt bland gråsuggor.

Jag kan sträcka mig till en Tokay, men fan inget mindre än de. ;)

Har inte du jungfrugeckos? ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild