Lista med skorpioner

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
0
Marialindb3rg:
Jag är ny på skorpioner, och jag tycket det är lite oklart hur man ska ta reda på vilka arter som finns i handeln. Jag skulle gärna ha någon lista över de arter som finns att välja mellan, kollar köp och sälj ofta och de dyker upp en del nytt som man aldrig sett innan, men hade vart kul att se om det finns någon lista, så man kan få lite överblick på utbudet här i Sverige. 
Maria

5428
4160
Tropfrog:
Va?? Menar du att butikerna skall samarbeta och utforma en gemensam lagerlista? Vet du någon annan marknad där man samarbetar på det sättet?

Visst vore det ballt, men jag tror nog inte att det någonsin kommer att hända.

Mvh
Magnus 

9
0
Marialindb3rg:
Tropfrog skrev:
Va?? Menar du att butikerna skall samarbeta och utforma en gemensam lagerlista? Vet du någon annan marknad där man samarbetar på det sättet?

Visst vore det ballt, men jag tror nog inte att det någonsin kommer att hända.

Mvh
Magnus 

Menar inte så. Finns säkert sådana som håller på med skorpioner och som har koll på vad som finns. Eller vet någon bra hemsida med info om dom. Om man googlar "skorpioner i sverige" kommer det lixom inte upp något. Någon vänlig själ kanske vill dela med sig av arter som de själva har/haft, så man får lite överblick, som en lista. Uppfödare tillexempel hade gärna fått skriva ner vad de jobbar med för arter och vad de själva säljer.  Hoppas du och alla andra fattar
Maria 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild