Rack, Någon som vet?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

108
19
Lindstrom:
Vet någon vart man kan köpa billiga fjuttiga rack?, tänkte ha det till mjölmask/zoophobas odlingen som jag precis börjat med! :)

eller bara något som liknar rack, bra små lådor som man kan dra ut :)

384
18
mr_fan:
biltema tror jag har

108
19
Lindstrom:
Tyvärr hitta inget där heller :/

348
310
panterophis:
www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Verkstadsutrustning/Verktygslada-3-fack-193723/

2052
780
psyjoh:
Okea har en sort och där finns lådor i 5-6 storlekar som man kan dra ut och samtliga lådor passar i samma hylla. Kommer dock inte ihåg vad den heter. 

2052
780
psyjoh:
Ikea menade jag..

333
97
leolina:

Jysk 229 kr:

jysk.se/forvaring/diverse/varukorg-albertslund-vit-krom

Biltema hade en modell tidigare som har utgått, även Jula hade en men även den verkar ha försvunnit.

2052
780
psyjoh:
Trofast hette den på ikea och finns i olika kombinationer och storlekar. Perfekt till odlingar.  

333
97
leolina:
Har du testat den serien själv?

2052
780
psyjoh:
Nej inte själv. Kör på smartstore. Men såg att dem hade den här borta i djuraffären som dem hade till sina insekter och larver. Insekter som ej klättrar på plast bör den vara perfekt till.
 Till syrsor osv. som hoppar så finns där lock till med ett hål i mitten. Men det kan man täcka för och göra hur stora hål man vill ha. 
Har detta lådsystem som tvbänk i min stora sons rum och nu har vi så många olika insekter så jag funderar på att sno den och köpa nåt annat till honom hehe :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild