Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

2052
780
psyjoh:
Skulle vilja kunna ta bort en gilla markering. Har hänt att man tryckt fel ett par ggr. Hade varit bra om man kunde ta bort det inom en viss tid precis som när man redigerar inlägg. 

412
419
Hadara:

Jag har ett förslag angående annonser. När man lägger ut en annons på ett djur tycker jag att man ska kunna välja art i listan på samma sätt som när man lägger ut bilder. På så sätt slipper vi annonser med tex populärnamn som ibland kan vara missvisande. De flesta arter finns ju inlagda så det borde ju inte vara något problem alls. 

Finns inte arten i listan så kan man skriva det vetenskapliga namnet själv istället. 

1685
794
fluffis:
Jag skulle vilja kunna följa en viss kull i uppfödningssektionen och få notifieringar om det hänt något nytt, tex. lagts till nya bilder eller att äggen kläckts.

1685
794
fluffis:
I uppfödningssektionen finns det enbart "antal i kull" som det är nu. Jag skulle vilja ha fler valmöjligheter, en för hur många ägg som totalt lades. Och sen en för antal hur många ägg som läggs på kläckning. Det kan både hända att man tar bort ägg som är obefruktade/inte fina och sen kan man plocka bort ägg själv om man inte vill ha för stor kull. Utöver detta skulle jag vilja ha en rad där man fyller i hur många juveniler det blev som kläcktes/kom ur ägget för det är inte säkert att alla klarat sig.

49
51
jsl:
Det vore bra om man kunde lägga till morpher och eller lokaliteter på arterna och att detta också visades i uppfödardelen. Sen saknar jag som föder upp grodor möjligheten att kunna notera när de klev upp på land. Nu kan man bara notera när äggen kläcktes.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
fluffis skrev:
I uppfödningssektionen finns det enbart "antal i kull" som det är nu. Jag skulle vilja ha fler valmöjligheter, en för hur många ägg som totalt lades. Och sen en för antal hur många ägg som läggs på kläckning. Det kan både hända att man tar bort ägg som är obefruktade/inte fina och sen kan man plocka bort ägg själv om man inte vill ha för stor kull. Utöver detta skulle jag vilja ha en rad där man fyller i hur många juveniler det blev som kläcktes/kom ur ägget för det är inte säkert att alla klarat sig.

Fina förslag som skulle komma till användning av mig iaf :)

11
0
Dirtbag:

Kom precis på en också.

När jag får notis om att det ligger en ny post i en tråd och klickar på "Nytt!" så skulle jag vilja hamna direkt på det senaste inlägget. Kan man lösa det?

Det är klart inte döjobbigt att klicka till sista sidan, men kan man så ska man ;)

85
88
AniMaL:
Dirtbag, när jag klickar på "nytt" kommer jag till första sidan i tråden men när jag klickar på "trådens namn" kommer jag till sista sidan i tråden . borde väl kanske iofs va tvärtom hehe men men . 

85
88
AniMaL:
Fler arter jag skulle vilja ha i "varning giftorms skylt"-listan 

Crotalus mitchellii mitchellii "speckled rattlesnake" "spräcklig skallerorm"

Cerastes cerastes "Sidewinding horned desert viper" "hornhuggorm" ( lite långt engelskt pop.namn kanske, finns kortare varianter, se svenskt)

Vipera ammodytes ammodytes "sand viper" "sand huggorm"

Finns många fler som kunnat läggas till, men dessa 3 är de jag personligen skulle vilja skriva ut skyltar till just nu :)

mvh!

1685
794
fluffis:
Jag vill ha en knapp för att citera på mina egna inlägg! Sedan citatknappen kom dit har jag redan haft behov av att citera två eller tre av mina inlägg för att rätta eller lägga till något.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild