Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

49
1
spiidi:

skulle va skoj å kunna se hur många besök en bild har fått  i sina album ..

23
1
Aslundsgeckoz:

Hur raderar jag en gammal forum tråd? vill ta bort en tråd som jag skapade.

205
203
Micke_E:

Jag har inte orkat läsa alla inlägg men att kunna bevaka vissa sökord (arter, prylar, företeelser) och få meddelanden när det dyker upp annonser, trådar eller ägare av vissa arter Osv.

1
0
Brasken:

Skulle vara trevligt om arten  boa constrictor longicauda kunde läggas till.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Arten är nu tillagd Brasken :)

264
125
Bildpunkt:

Tänkte först skriva: någon sökfunktion bland bilderna. Men så kom jag på att man kan trycka "Ctrl + F", så det löste sig. Men jag kanske kunder underlätta lite ändå.

163
34
Danne:

Någon har antagligen nämnt det innan, men att göra denna sida till en app. Kan inte ens gå in på terriedjur.se på min mobil. Så ja, en app eller en mobilanpassad version vore kanon ! :)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

En mobilanpassad version är förmodligen det som står på schemat att fixa efter att nästa uppdatering är släppt.
Det är mängder med jobb med detta, men desto fler använder surfplattor och mobilen för att kolla så det är ju något man bör fixa :)

9
0
Lividius:

Mitt förslag är att dela upp avdelningen Övriga terrariedjur på Spindlar, Skalbaggar, Skorpioner, Bönsyrsor, Kackerlackor och därefter övriga terrariedjur.

Då blir det mycket lättare att hitta info om en viss djurgrupp.

Medlem i SkHF
279
187
Smilla:

Mitt förslag är att man ska kunna markera en tråd man vill följa utan att behöva kommentera i tråden... eller går det kanske redan?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild