Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

340
91
Copa:

Möjlighet att lägga upp flera bilder åt gången.. Just nu tar det evigheter att lägga upp många bilder

61
38
skialp:

Orkar inte kolla igenom alla sidor om någon redan har föreslagit det. Men om man klickar på en medlems sida så skulle det vara bra om man kunde se i presentationsrutan till vänster om den medlemmen har några Köp eller sälj annonser ute. 

1685
794
fluffis:

När jag går in i forumet så ser jag en ruta till höger som heter "Din forumstatistik". Sen finns den senaste skapade tråden av mig som en länk. Det är bra. Vad jag också skulle vilja ha är en liten länk där jag kommer till en lista över alla forumtrådar som jag har skapat.

229
124
CJBReptiles:

Funktionen som gör att du kommer till sista sidan i trådar borde göras om. Som det funkar nu så kommer du till sista sidan på alla trådar förutom när du går in via bevakningar. Det är där funktionen borde finnas. Jag vill alltså att man bara kommer till sista sidan när du går in på en tråd via mina bevakningar. Där har jag ju redan läst första sidorna. 

1685
794
fluffis:

Jag backar upp CJBReptiles där. Idag blev jag irriterad när jag var i forumet och klickade på en tråd i högersidan och så kom jag till sista inlägget fastän jag inte ens varit i tråden tidigare (tror jag). Funktionen att hamna vid sista inlägget gillar jag men det måste hända i trådar som man tidigare läst. Vid bevakningarna hade det funkat jättebra tror jag.

1685
794
fluffis:

När man är inne på en annons i Köp & sälj så kan man plötsligt inte se om det är en säljes- eller köpesannons man är i, om jag inte helt missat det. Det är ju så tydligt och bra i listan ju :)

1685
794
fluffis:

På folks presentationssidor finns ju till vänster kort info och länk till blogg, mässor, bilder och faktablad. Där skulle man kunna lägga till om användaren i fråga har någon annons och länk till denna.

1685
794
fluffis:

När man lägger till en annons i köp & sälj så skulle man kunna få välja i artlistan på samma vis som man gör när man lägger till en bild i bildgalleriet. Därifrån skulle man även kunna länka till ett faktablad om aktuellt djur om man vill det.

424
33
samthe0ne:

En bra kontaktlista på olika (bra) reptilveterinärer i landet, och gärna deras kunskapsområden ("kram"ormar, giftiga ormar, stora ormar, stora ödlor, små ödlor, sköldpaddor osv...)

264
125
Bildpunkt:

Skulle vara trevligt om man kunde sortera sina djur i grupper för oss som håller arter inom flera olika djurgrupper.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild