Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

45
1
Hjördis:

Kanoners! :)

274
148
Flosker:

Och nytt forum resor ? blir det något av det? 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Ja, det kommer komma till ett par extra kategorier. Resor och fältherp kommer att komma till.
Har fått en del tips angående att dela in forumkategorier med. Tänkte skapa en tråd där vi kan diskutera fram vilka kategorier som behövs.

150
90
HameFall:

anders jag kom på en sak idag!

Att man ska kunna sluta följa bilder man kommenterat, jag kommenterade en bild som det sen startade en diskussion på och jag vill inte få uppdateringar om att det skrivits på den bilden heeela tiden :(

274
148
Flosker:

Hej

undrar om man kan göra något register på bra sätt om vem som har eller haft vissa djur? i dag kan man gå in i bild registret och leta, men alla tar inte bilder på sina djur. Kanske är det bara jag som skulle vilja veta då skalbaggar har en tendens att kläckas honor och hanar vid fel tidpunkter. Men spindel hobbyn borde ha liknande problem.

Mvh Micke 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Flosker, Detta finns redan. Du kan gå in under "Medlemmar" och sedan "Ägare av arten" för att hitta ägare av en specifik art. Det går även att gå in under "Information"->"Kända arter" för att få en lista över olika arter, och man kan då på denna sida se hur många personer som har varje art.

För att komma med i listan behöver man lägga till arterna på ens presentation.

274
148
Flosker:

Ja men jag har tagit bort vissa arter då hittar ingen att jag har erfarenhet av dessa. Kanske dålig erfarenhet då jag inte har några kvar.. Hur blev det nu då.. Men som sagt tar man bort ur sitt register hittar man inte vem som haft arten.

Mvh Micke

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Det är sant. Man kanske ska kunna lägga till en lista på djur man haft, så att det även finns register över användare som har erfarenhet/haft vissa arter tidigare.

HameFall, vettigt förslag. Ska kika på en lösning på detta.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Har inte läst igenom alla 17 sidor så ber om ursäkt om jag repeterar någonting :) men jag stör mig lite när jag ska svara på tex. gästboksinlägg, då kan jag inte se inlägget jag svarar på för min svarsruta är i vägen! :) vore väldigt bra om man kan se inlägget man svarar på så missar man inte heller någonting. Gjorde jag mig förstådd anders?

Mvh J

45
1
Hjördis:

I rutan som kommer upp när man ska skriva ett inlägg skulle jag vilja att man kan högerklicka och klistra in text som man har kopierat från någon annan sida. Som det är nu så måste man skriva av all text om man skulle vilja sitera en text osv.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild