Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

45
1
Hjördis:

Jag skulle vilja att när man går in på en tråd så kommer man till sista sidan, alltså där det senaste inlägget hamnar. Samt att man kan se hur många sidor en tråd är uppe i innan man klickar in på den och att man kan välja redan där till vilken sida man vill gå till. Hoppas du förstår vad jag menar.

232
95
anamidnatt:

Hjördis: Vet nog inget forum där man hamnar på sista sidan, man riskerar ju även att missa trådskaparens inlägg om man inte varit i tråden innan, finns ju faktiskt en ''sista sidan'' knapp för dem som vill komma snabbt till sista sidan. Mycket bättre än så tror jag inte man kan göra det ang det. 

52
1
unknown_928929:

xcotte: i forum 24:s forum så finns det en knapp så man kan välja att hamna direkt på sista inlägget så en sådan knapp kan jag tycka är en bra idé :)

104
11
_kim_:

Håller verkligen med Hjördis. Vore toppen om sidorna stog redan vid rubriken så att säga, så man slipper att klicka på tråden och sen välja sista sidan. Låter som en skitgrej, men surfar man runt ett tag så underlättar det en del =)

//Kim

61
38
skialp:

Eftersom det finns en funktion som håller reda på vilka trådar som har nya inlägg skulle jag uppskatta om man kom till första nya inlägget när man klickade på tråden. Sedan därifrån ha möjlighet att gå till sista sidan om man vill.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Det första nya inlägget borde alltid ligga på sista sidan :)

Jag tycker också det vore bra om man kom till det senaste skrivna inlägget när man öppnar tråden.

61
38
skialp:

Jonas, det beror på hur ofta du är inne och hur aktiv tråden är? :-)

45
1
Hjördis:

Xcotte: Jag vet flera forum där man hamnar på sista sidan. Förhoppningsvis så ska trådskaparen ha skrivit en bra rubrik att man inte ska behöva läsa runt om vad tråden handlar om. Förstår man ändå inte så går man bara till första inlägget och läser vad tråden handlar om :)

45
1
Hjördis:

Insåg nu att det skulle vara bra med en citatknapp (när man citerar någons inlägg). Citatet kommer upp i en egen liten ruta i inlägget och mitt svar/kommentar hamnar under citatrutan.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

I nästa uppdatering kommer man att komma till sista sidan när man klickar på trådarna i listan över "Senast aktiva trådarna".

Ska även se hur det ser ut med att visa sidor-knappar redan innan man går in på en tråd, så att man kan välja att gå till sista sidan direkt eller inte.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild