Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

309
240
Gogs:

Kanske går att lösa med en scroll funktion till chatten? så man åtminstone kan se lite mer av chatten är bara de få rader som finns nu....

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Ja, det hade helt klart gått att lösa. Anledningen till att den är begränsad i dagsläget är för att det blir alldeles för segt att ladda in allting. (Är ungefär 90 tusen inlägg hitills).
Men man skulle kunna göra så att man antingen laddar in fler när man börjar scrolla, eller att man får trycka på en knapp längst ner som hämtar x antal inlägg bakåt åt gången.

67
2
jens:

ja det vore ju en lösning :)

32
2
Cobra_84:

Borde väl gå utmärkt att varna andra medlemmar om oseriösa säljare/köpare? Bör väl få publicera personens användarnamn utan att "röja dennes igenterliga identitet!?? Så länge som man inte använder personens för/ och efternamn eller andra personuppgifter borde det inte vara nån som helst fara med PUL.

Så vet jag att det går till på övriga forum iallafall.

Förslag:

Det går starta tre nya trådar: Rekomenderade säljare. Oseriösa säljare. Oseriösa köpare.

Men då ska starka skäl till att flagga om en oseriös användare också finnas, så som en säljare som säljer annat än utlåvat/överenskommet eller tex om en köpare utger sig att vara myndig eller ha kunskap/referenser utan att vara/ha det..

Observera att detta nu bara är FÖRSLAG från min sida..

MvH//Peter

PS: Ursäkta om detta förslag redan finns eller har diskuterats innan. DS

85
15
Gnasher:

Till funktionen söka i forumet! som är bra, tack för den.

Skulle dock vilja ha en "tillbaka till sökning"-knapp för som jag får göra nu så får jag skriva in samma söksträng igen och göra en helt ny sökning efter jag tittat på en forumstråd!

(hittar iallafall ingen sån knapp?)

ddr:

Tab + space för att skicka meddelande i chatten vore nice!

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Tab + space för att skicka i chatten ska fungera redan :)

81
113
Henriette:

Att kunna öppna länkar från chatten! 
Även kunna trycka sig in på medlemmar som kommenterat i fotoalbumet.

269
60
Jonas:

länkar i chatten är bra men vid klick på en länk ska en ruta komma upp som säger "vill du verkligen lämna denna sida. eller vill du verkligen öppna denna länk?

10
0
Weendy:

Man borde kunna "gilla" eller på något sätt markera att man gillar en bild från någon annans bildgalleri :) jag har sett många fina bilder och vill kunna visa det genom att gilla eller något. Vet att man annars kan lämna en kommentar men att bara markera känns enklare :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild