Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Ska vara fixat med sorteringen så att senast aktiva + olästa bevakade trådar ligger överst under "Bevakade trådar" nu. :)

60
5
Xardas:

Tja! Jag vet inte om detta redan har tagits upp men jag skulle vilja ha en notis skickad till min E-mail när någon har skrivit i min gästbok eller skickat mail här på Terrariedjur. :)

67
2
jens:

tjo

En mer privat chat skulle behövas , det blir för rörigt på offentliga chaten och medelanden blir rörigt med tkr ja.

typ som facebooks chat att den funkar samtidigt som medelande och chat och att de är mellan 2 personer 

bara en ide

säkert redan någon som har sagt tidigare men vore skönt så man kan snacka lättare med folk och privat

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

jens det är väl därför man har medelandefunktionen 

67
2
jens:

men endå krångligare en fb chatt tkr ja finns ju smidigre sätt en de som finns

1244
472
leedragon:

ÄSCH det låter bara tråkigt

1685
794
fluffis:

jens:

Vad är det som är rörigt på den offentliga chatten?

67
2
jens:

kanske bara jag men tex på den offentliga chatten missar man något så ser man ju inte om man har fått svar, ja menar inte på att den borde tas bort kan vara kul o vara social med flera samtidigt 

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Du får ju se till att hänga med i chatten jens ;) 

Men om man skriver användarnamnet på den man skriver med så blir det ju blåmarkerat och då blir det ganska svårt att missa 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Jag har märkt av det ibland. När det är mycket som skrivs och man kollar bort i några minuter. Då är risken att folk har skrivit så mycket att svaret man väntade på har försvunnit eftersom man inte kan se hur långt bakåt som helst.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild