Förlängning av annons + pris

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
5
Mada:
Gissar det finns olika synpunkter på detta men....

1. Jag tycker det är irriterande att samma annonser kommer upp igen och igen, om man nu måste ha en förnya annonsfunktion kan man då inte öka tiden ordentligt tills man kan förnya så att i alla fall de flesta annonserna som ligger överst verkligen är nya?

2. Obligatoriskt pris så vet alla vilken nivå säljaren tänker sig. Till pris kan man ju sen lägga till beskrivning i text typ kan diskuteras, PoK, byte av intresse eller ej osv om man vill. Alla har inte koll på prisbilden för alla arter och inte alla har samma bild av vad rimligt pris är så om pris alltid anges borde man som båda köpare och säljare slippa slösa varandras tid

Medlem i SHF
71
11
fmiaou:
Jag tycker nog det är värre när samma person lägger upp olika annonser på samma sak... efter att ha följt "köp & sälj" ett tag så VET man ju vilken annons som förnyas, och personligen tycker jag det är bra för då vet man att den finns kvar (objektet). Tack alla som TAR BORT annonsen så fort det är sålt, istället för att inte svara och annonsen ändå syns!
Att uppge pris håller jag helt med om. Vill man inte det så kan man ju uppge ett utgångspris? Följt att "kan duiskuteras"
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild