Bra veterinär för orm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i DHF
2
0
jvi988:

Hej!

Köpte en orm för ett tag sen som visa sig vara sjuk. Är 100% såker på att det är lunginflammation då jag hör på anding och ser i munen.

Var till en vetrinär här i närheten och fråga om lite hjälp dom sa bara att jag skulle vänta och se om det blir bättre. Vilket jag själv vet inte funkar. Så tänkte hör här om det är någon som har nå bra tips på vetrinär kring dalaran området. 

ska även tilläga att hon hade bukröt när jag fick hemm henne. Men det lyckades jag få bort med daglig bad och städning sen rengöra såren.

Ormen är en falsk vatten kobra



4
1
Hampus04:
Det går ju alltid att googla och kolla vad andra använder/gör 

Medlem i DHF
2
0
jvi988:

Hampus04 skrev:
Det går ju alltid att googla och kolla vad andra använder/gör 


Har kollat runt en del och hittat lite ställen men tänkte att jag frågar här. Om det finns något ställe som någon tycker är bra och kan rekomder, för vill ha det bästa för ormen.


4
1
Hampus04:
jvi988 skrev:


 

Har kollat runt en del och hittat lite ställen men tänkte att jag frågar här. Om det finns något ställe som någon tycker är bra och kan rekomder, för vill ha det bästa för ormen.


Det finns en exotisk veterinär klinik i stockholm som ska vara bra, men jag vet inte hur långt du vill åka för att träffa en veterinär
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild